Podaję maila do kontaktu ze mną. W razie pytań, wątpliwości proszę piszcie na adres: annasroka@spromanowo.onmicrosoft.com


 

25.06.20r.

Subject: Podsumowanie kl. VI 

C.d. 

1. Rozdział IV- Let`s eat!- utrwalamy nazwy produktów:

https://wordwall.net/pl/resource/744255/angielski/food-steps-plus-vi 

2. Rozdział III- Wild- utrwalamy nazwy dzikich zwierząt oraz roślin: 

https://wordwall.net/pl/resource/660513/angielski/animals-plants-steps-vi-unit-3 

3. Rozdział II- Sport- utrwalamy nazwy wyposażenia sportowego:

https://wordwall.net/pl/resource/625427/angielski/steps-plus-kl-vi-unit-2-sport 

4. Rozdział I- Travel- utrwalamy nazwy środków transportu: 

https://wordwall.net/pl/resource/602420/angielski/steps-plus-kl-vi-unit1-vocabulary

I WISH YOU HAPPY HOLIDAYS!Wyluzowany

-------------------------------------------------------------------------------

23.06.20r.

Subject: Self-evaluation

W celu podsumowania kl. VI  proponuję wam mega ciekawe gry i zabawy on-line.

Aby lepiej się je wykonywało proponuję powiększyć obraz.

Do tych gier on-line zainteresowani mogą wracać nawet w wakacje.

1. Rozdział VIII- Mystery- utrwalenie nazw mebli:

https://wordwall.net/pl/resource/1822381/angielski/steps-plus-3-unit-8-mystery

2. Rozdział VII- Health- utrwalamy słownictwo związane z naszym zdrowiem oraz samopoczuciem oraz czas present perfect:

https://wordwall.net/pl/resource/875723/angielski/steps-plus-kl-vi-unit-7-health

https://elt.oup.com/student/stepsplus/lv3/unit7/01?cc=pl&selLanguage=pl

https://elt.oup.com/student/stepsplus/lv3/unit7/02?cc=pl&selLanguage=pl

3. Rozdział VI- Shopping- utrwalamy nazwy sklepów:

https://wordwall.net/pl/resource/819031/angielski/steps-plus-kl-vi-unit-6-shopping-crossword

4. Rozdział V- Entertainment- utrwalamy słownictwo związane z rozrywką oraz czasowniki modalne:

https://wordwall.net/pl/resource/741867/angielski/steps-plus-kl-vi-unit-5-entertainment

https://wordwall.net/pl/resource/926308/unit-5-steps-plus-kl6-czasowniki-modalne

C.d.n.

------------------------------------------------------------------- 

19.06.20r.

Subject: Steps to exam success 

1. Ex. 1 p. 47/ ćw. 1 str. 47 w zeszytach ćwiczeń- czytamy teksty 1-3, a następnie dopasowujemy do nich właściwy temat a-d. Jeden temat nie pasuje do żadnego tekstu. 

2. Check:    ex_1_p_47.docx                        

------------------------------------------------------------------ 

09.06.20r.

Subject: Reading- Mysterious creatures/ Czytanie- tajemnicze stworzenia 

1. Ex. 1 p. 108/ Zad. 1 str. 108- słuchamy, a następnie czytamy tekst i przepisujemy słówka z czerwonej ramki: 322_steps_plus_grade_6_class_audio.mp3

2. Ex. 1 p. 108/ Zad. 1 str. 108- odpowiadamy na zadanie pytanie: O ilu tajemniczych stworzeniach czytamy w tekście (a-d). 

3. Ex. 2 p. 108/ Zad. 2 str. 108- kończymy zdania wpisując brakujące informacje z tekstu.

4. Check:   ex_1_2_p_108.docx      

------------------------------------------------------------------- 

05.06.20r. 

Subject: The red book 

1. Ex. 8 p.  107/ Zad. 8 str. 107- wysłuchaj i przeczytaj scenki oraz odnotuj nowe słówka: scream- krzyczeć,  change- 

zmienić się, be alive- być żywym: 

321_steps_plus_grade_6_class_audio.mp3

2. Ex. 10 p. 107/ Zad. 10 str. 107- uzupełnij zdania czasownikami z nawiasów w odpowiednim czasie- skorzystaj z tekstu- The red book. 

3. Check: 

ex_10_p_107.docx

------------------------------------------------------------------------ 

04.06.20r.

Subject: Analiza testu z VII rozdziału

Na wasze maile są wysłane wyniki wraz z kartą odpowiedzi. Z pomocą karty odpowiedzi poprawiamy w zeszycie błędnie wykonane zadania.

-----------------------------------------------------------------------

02.06.20r.

Subject: „Going to” oraz „will”- porównanie

Str. 106 w podręczniku

1. Przypominamy sobie wiadomości o wyrażeniu be going to oraz o czasownikach: will i won`t. Note/ Zanotuj lub wklej notatkę:going_to_will_notice.docx

2. W ramach ćwiczeń wykonujemy quiz:

https://elt.oup.com/student/stepsplus/lv3/unit8/05?cc=pl&selLanguage=pl

------------------------------------------------------------------------------------- 

29.05.20r. 

Subject: Talking about likes and dislikes/ Rozmowa o tym, co lubimy, a czego nie 

1. Ex. 1 p. 105/ Zad. 1 str. 105- wysłuchaj rozmowy dwóch kolegów. Co David kupi dla Sophie?: 

319_steps_plus_grade_6_class_audio.mp3

2. Note/ Notujemy lub drukujemy i wklejamy notatkę:  

mowiac_o_upodobaniach_uzywamy_wyrazen.docx


a. What do you think of a red T-shirt? ……..3. Wyrażamy swoją opinię korzystając z tabelki (notatki): 

b. What do you think of Rhiana? ………. 

4. Ex. 1 p. 44/ Ćw. 1 str. 44- zeszyt ćwiczeń. 

5. Check:  ex_1_p_44.docx                                 

------------------------------------------------------------------------

28.05.20r.

Subject: Czas present simple i present continuous- porównanie.

1. Note/ Zanotuj lub wydrukuj i wklej notatkę: 

czasy_notatka.docx

2. Zapoznaj się dokładnie z treścią notatki.

3. Ex. 1 p. 45/ Ćw. 1 str. 45- zeszyt ćwiczeń: zwróć uwagę na kontekst wypowiedzi i określenia czasu użyte w zdaniach.

4. Ex. 2 p. 45/ Ćw. 2 str. 45- zeszyt ćwiczeń: zwróć uwagę na kontekst wypowiedzi i określenia czasu użyte w zdaniach.

5. Check:   present_simple_i_past_simple_exercises.docx                

----------------------------------------------------------------------- 

26.05.20r.

Subject: Zuzia and friends 

1. Ex. 1 p. 102-103/ Zad. 1 str. 102-103/ Wysłuchaj i przeczytaj historyjkę i zanotuj zwroty: thief- złodziej, 

steal (III. stolen)- ukraść, strange- dziwne: 

317_steps_plus_grade_6_class_audio.mp3

2. Ex. 2 p. 103/ Zad. 2 str. 103- Na podstawie historyjki odpowiadamy na pytania. 

3. Ex. 4 p. 103/ Zad. 4 str. 13- Znajdujemy te wyrażenia w odpowiednich scenkach i tłumaczymy je po angielsku.

4. Check your answers:ex_2_4_p_103.docx

---------------------------------------------------------------

 

Nr: 3,5,7, 9, 13,14,15,17 - proszę  dosłać  maile do 26.05.20r


22.05.20r.

Subject: Mystery/ Tajemnica

Cel: Poznajemy nazwy mebli i wyposażenia domu.

1. Ex. 1 p. 101/ Zad. 1 str. 101-  podpisujemy obrazki wyrazami z ramki- patrz słowniczek str. 127, a następnie sprawdzamy z nagraniem i ćwiczymy wymowę: 

315_steps_plus_grade_6_class_audio.mp3

2. Ex. 1, 2 p. 43/ Na podstawie notatek wykonujemy ćw. 1,2 str. 43- zeszyt ćwiczeń.

---------------------------------------------------------------------------------------- 

21.05.20r.

Subject: We are writing a test- unit 7/ Piszemy test z VII rozdziału.

Test będziecie mieli przesłany na waszą pocztę około godz. 9.00. Piszemy go SAMODZIELNIE od godz. 10.00 do max. 10.45. Odsyłamy zdjęcie podpisanego i wypełnionego testu lub podpisanej kartki z odpowiedziami do godz. 11.00. Z GÓRY PRZEPRASZAM ZA NIEŚCISŁOŚCI I ZAMIESZANIE W ZWIĄZKU ZE ŹLE WPISANYM PRZEZE MNIE DNIEM TYGODNIA!

Powodzenia! Good luck!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nie dotarły do mnie maile od nr: 3,5,7,13,14,15,17. Proszę je dosłać do 20.05.20r.

Przypominam o piątkowym  czwartkowym teście.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

19.05.20r.

Subject: Revision- unit 7

Cel: Utrwalenie wiadomości z VII rozdziału. 

Podręcznik- str. 99 

1. Ex. 1 p. 99 

2. Ex 2 p. 99 – objaśnienia: zanotujcie: angry- zły, happy- szczęśliwy, sad- smutny, scared- przerażony, 

surprised- zaskoczony, tired- zmęczony.

3. Ex. 3 p. 99- uzupełniamy zdaniaodpowiednimi czasownikami z ramki w czasie present perfect (have+ 3 forma podstawowa czasownika)- tabelka str. 128, trzecia kolumna. 

4. Ex. 4 p. 99- tworzymy pytania ze słówkiem ever, pamiętajcie, aby zastosować tutaj czas present perfect. 

5. Check your answers: 

revision.docx

 -------------------------------------------------------------------------------------- 

15.05.20r.

Subject: Writing an email/ Piszemy maila. 

1. Ex. 7 p. 97-Read an email/ Przeczytaj przykładowego maila- zad. 7 str. 97. 

2. Przepisz i uzupełnij tabelkę z zad. 7 str. 97. 

3. Check/ Sprawdź:              1- How are things?        2- That`s all fo now.     3- Love 

Podaję tłumaczenie: How are you? Jak się masz? 

I hope you`re well. Mam nadzieję, że u ciebie jest dobrze.    How are things? Jak u ciebie?

Write soon. Napisz wkrótce.  See you soon.  Do zobaczenia wkrótce.  

Look forward to seeing you soon. Nie mogę się doczekać, aby ciebie zobaczyć.

That`s all for now. To wszystko na razie.  Best wishes. Najlepsze życzenia.  Lots of love- Dużo miłości.

Love- Z wyrazami miłości.                                                          

4. Ex. 8 p. 97. Wyobraź sobie, że jesteś w szpitalu. Napisz podobnego maila do kolegi/ koleżanki i opisz, co ci się stało: broke your ankle- złamać kostkę lub: broke your arm- złamać rękę i fell out of a tree- spaść z drzewa lub: broke your nose- złamać nos i walk into a lamp post- wejść w latarnię. 

Na napisanie i odesłanie maila macie czas do wtorku, tj. 19.05.20r.

--------------------------------------------------------------------------------

14.05.20r.     

Subject: Reading- have a good sleep!/ Czytanie- dobrego odpoczynku, snu.

1. Ex. 1 p. 96/ Listen, read and complete the sentences/ Posłuchaj, przeczytaj i uzupełnij zdania 1-3: 

309_steps_plus_grade_6_class_audio.mp3

Odnotuj: discover- odkryć, brains- mózgi

2. Ex. 2 p. 96/Write True or False/ Napisz True lub False przy każdym zdaniu.

3. Check your answers: 

exercises.docx

--------------------------------------------------------------------------------------- 

12.05.20r.       

Subject: The red book 

21.05.20r. o godz. 9.00 napiszemy test z VII rozdziału. Test obejmuje zagadnienia: słownictwo z VII rozdziału, dialog- u lekarza, czas present perfect- twierdzenia, przeczenia, pytania i krótkie odpowiedzi.

str. 95 w podręczniku: 

1. Listen and read/ Wysłuchaj i przeczytaj: 308_steps_plus_grade_6_class_audio.mp3

2. Note/ Zanotuj: owner- właściciel, find out- przekonać się, hole- dziura, scared- przerażony, come back- wrócić, rope- lina. 

3. Ex. 7 p. 95- Ponumeruj chronologicznie wydarzenia: 1- f, 2-… 

4. Check your answers: exercise_7.docx

-------------------------------------------------------------------------------------

08.05.20r.        

Subject: At the doctor`s- dialog/ Układamy dialog

Cel: Układamy dialog- u lekarza.

1. Wykorzystując poznane ostatnio zwroty oraz dialog str. 93 tworzymy podobny dialog w zeszycie. Zmieniamy chorobę i zalecenia lekarskie- słówka napisane niebieską czcionką.

Przypominam o wysłaniu ćwiczeń z ostatniej lekcji.      

---------------------------------------------------------------------------------------- 

07.05.20r.

Subject: At the doctor`s/ U lekarza- stawiamy diagnozę

Cel: Stawiamy diagnozę. 

1. Listen and read-Ex.1 p.93/ Wysłuchaj i przeczytaj, następnie wpisz true lub false przy zdaniach 1-4: 

305_steps_plus_grade_6_class_audio.mp3

Nowe słówka do zadania: hurt- boleć, need- potrzebować, again- znowu- zapisz słówka w zeszycie. 

2. Ex.3 p.93/ Zad.3 str.93: 

a. Przepisz tabelkę do zeszytu. Słownictwo: illness- choroba, injury-uraz, instructions- polecenia, X-ray- prześwietlenie, bruise- siniak, cough medicine- syrop na kaszel- zapisz słówka w zeszycie. 

b. Następnie na podstawie trzech konwersacji postaraj się uzupełnić tabelkę. Kliknij w link, aby ich wysłuchać: 

306_steps_plus_grade_6_class_audio.mp3

3. Check your answers:   answers_at_the_doctors.docx                    

4. Ex.1,2 p.39- zeszyt ćwiczeń.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

05.05.20r.

Subject: Czas present perfect- ćwiczenia.

1. Powtórz sobie wiadomości na temat czasu present perfect.

2. Kliknij w link i postaraj się wykonać zadanie dotyczące czasu present perfect: http://www.focus.olsztyn.pl/gramatyka-present-perfect-test-1.html

3. Kliknij w kolejny link, wejdź w kl. VI- unit 7 i wykonaj trzy zadania- 1. Present perfect- twierdzenia, 2-  Present perfect- pytania, 3. Present perfect- krótkie odpowiedzi. Gramy do skutku. Życzę wam dużo satysfakcji z wykonanych zadań. https://elt.oup.com/student/stepsplus/?cc=pl&selLanguage=pl

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

30.04.20r.

Subject: Czas present perfect- przeczenia, pytania i krótkie odpowiedzi

1. Wydrukuj lub przepisz notatkę:    przeczenia_pytania_i_krotkie_odpowiedzi.docx

2. W ramach ćwiczeń wykonujemy ćw. 4 i 5 str. 40- zeszyt ćwiczeń.

3. Check your answers: answers.docx


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

28.04.20r.

Subject: Czas present perfect- twierdzenia.

1. Wydrukuj lub przepisz notatkę. Uważnie ją przeczytaj. Kliknij w link:czas_present_perfect.docx

2. Ex.1 p. 40/ zeszyt ćwiczeń: ćw.1 str.40- wpisz III formę podstawową czasowników regularnych i nieregularnych. Wykorzystajcie do tego tabelkę czasowników nieregularnych str. 128 w podręczniku. Jeśli nie znajdziecie tam danego czasownika, znaczy to, że jest on regularny i sami utworzycie III formę.

3. Ex.3 p.40/zeszyt ćwiczeń- przy układaniu zdań pamiętaj o właściwej kolejności w zdaniach twierdzących: osoba+ have (odmienione)+ III forma czasownika+ reszta zdania.

4. Check your answers./Kliknij w link, aby sprawdzić swoje ćwiczenia: odpowiedzi_do_cwiczen_kl_6.docx

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

24.04.20r.

Subject: Analiza sprawdzianu z VII rozdziału.

Na wasze maile przesłałam wasze wyniki z testu. Poniżej są do pobrania odpowiedzi do testu dla gr. A i B. Proszę pobrać swoją grupę i porównać wasz test z kartą odpowiedzi oraz napisać poprawne odpowiedzi, jeśli coś było źle.

 odpowiedzi_do_tesukl_vi__gra.docx

 odpowiedzi_do_tesukl_vi__grb.docx

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

23.04.20r.

Subject: Zuzia and friends

1. Read and listen- ex. 1 p. 90-91/ Przeczytaj i wysłuchaj- kliknij w link:303_steps_plus_grade_6_class_audio.mp3

2. Odnotuj: healthy week- zdrowy tydzień, things- rzeczy, ring the bell- zadzwonić, fitness app- aplikacja fitness, angry- zły, happy- szczęśliwy, sad- smutny, scared- przestraszony, surprised- zaskoczony, tired- zmęczony

3. Ex. 2 p. 91- True/ False            

4. Ex. 4 p.91

5. Check your answers. Klikij w link:

answers_kl_6.docx

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

21.04.20r.

Subject: Health/ Zdrowie

Cel: Wprowadzenie słownictwa dotyczącego zdrowia

1.  Note/ Przepisz i przetłumacz wyrażenia z ramki- ex.1 p. 89. Skorzystaj ze słownika-str. 127.

2. Dopasuj numery obrazków do przepisanych wyrażeń i sprawdź z nagraniem, ćwiczymy przy tym wymowę:

301_steps_plus_grade_6_class_audio.mp3

3. Wykonaj ćw. 1 str. 38- zeszyt ćwiczeń.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

17.04.20r.

Subject: We are writing a test- unit 6.

Na wasze maile wysłałam test. Nie musicie drukować testu. Rozwiązujemy go samodzielnie. Na napisanie macie czas do godz. 10.00.  Po upływie tego czasu proszę odesłać uzupełniony test lub same odpowiedzi do testu na mojego maila, może to być zdjęcie. annasroka@spromanowo.onmicrosoft.com


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sprawdźcie swoje odpowiedzi z dzisiejszych zajęć: odpowiedzi_kl_6_nr_1.docx

16.04.20r.

Subject: Revision- unit 6/ Utrwalenie wiadomości z VI rozdziału

Przypominam.

17.04.20r. napiszemy sprawdzian z VI rozdziału. Prześlę wam go około godz. 9.00 na wasze maile. Na napisanie i odesłanie testu lub kartki z odpowiedziami będziecie mieli 60 minut. Może to być zdjęcie.  annasroka@spromanowo.onmicrosoft.com

1. Zagadnienia na sprawdzian: słownictwo z VI roz., konstrukcja be going to, zdania z will, dialog: In a clothes shop.

2. W ramach powtórki wykonujemy: ex. 1,2,3,4,5 p. 85. Objaśnienia: ex.1- np.: 1A- florist`s,… aż do 3C.

 ex.4- will + czasownik z ramki (answer- oddzwonić, odpowiedzieć).


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HAPPY EASTER FOR EVERYONE!Śmiech

07.04.20r.     

17.04.20r. napiszemy sprawdzian z VI rozdziału. Prześlę wam go o godz. 9.00 na wasze maile. Na napisanie i odesłanie testu lub kartki z odpowiedziami będziecie mieli 60 minut. Może to być zdjęcie. Brakuje mi adresu mailowego do nr 15 (podaję ten z dziennika). Proszę go jak najszybciej dosłać na mój mail: annasroka@spromanowo.onmicrosoft.com

Subject: The red book

Cel: Rozumienie tekstu słuchanego

1. Listen and read- ex. 7 p. 81. Kliknij w link, by odsłuchać tekst: 239_steps_plus_grade_6_class_audio.mp3

2. Notice: huge- ogromny, share- podzielić się, forget- zapomnieć

3. Ex. 8 p. 81- True/ False

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

03.04.20r.

Subject: Zastosowanie czasownika will

Cel zajęć: Poznajemy czasownik will i won`t

Notatka (str. 80 w podręczniku):

1.Czasownika will używamy, gdy:

1-      coś obiecujemy:  I will send you a post card. Wyślę wam pocztówkę.

2-      coś postanawiamy: I will eat a sandwich. Zjem kanapkę.  I won`t  eat a sandwich. Nie zjem kanapki.

3-      coś proponujemy: I will help you. Pomogę tobie.

I will= I`ll

won`t= will not

Przeciwieństwem will jest won`t.

2. Ex. 6 p. 34- zeszyt ćwiczeń

3. Check your answers/ Sprawdź swoje odpowiedzi, kliknij w link:

odpowiedzi_kl_vi.docx  

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

02.04.20r.      

Subject: In a clothes shop.

Cel: Poznajemy zwroty i wyrażenia związane z zakupami, ćwiczymy dialog w sklepie.

  1. Translate/ Przetłumacz:
    1. Ja zamierzam odwiedzić babcię.
    2. On nie zamierza oglądać tv.
    3. Czy wy zamierzacie iść na zakupy?
    4. Nie, nie zamierzamy.
    5. Sprawdź swoje tłumaczenie. Kliknij link:
      odpowiedzi_do_tlumaczenia_kl_vi.docx  
    6. Ex.1 p. 79- listen and read the dialog/ Wysłuchaj i przeczytaj dialog. Do zanotowania: I`m looking for…- Szukam…; over there-tam; near- blisko, w pobliżu; only- tylko; try on-przymierzyć; changing room- przymierzalnia; till- kasa sklepowa; fit- pasować; pardon- słucham? (nie usłyszałem).
    7. Ex. 1 p. 33- zeszyt ćwiczeń

 

Tym razem nie musicie niczego przesyłać.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

31.03.2020r.

Subject: Konstrukcja be going to

 Cel: Poznajemy konstrukcję be going to.

  1. Wydrukuj lub przepisz notatkę z poniższego dokumentu, a następnie uważnie ją przeczytaj.
  1. Ex.1 p.34- zeszyt ćwiczeń, wpisz twierdzenia (patrz pkt.1 w notatce)
  2. Ex.2 p.34- zeszyt ćwiczeń, wpisz przeczenia (patrz pkt.2 w notatce) Podaję rozwiązania: 1- użyj z not visit, 2- z play, 3- z make, 4- z not do , 5- z not go, 6- z watch, np.1.  Jane is going to visit
  3. Ex. 3 p. 34- zeszyt ćwiczeń, np. 1. Are you going to eat your breakfast?

Tym razem nie musicie mi nic przysyłać, chyba, że macie jakieś pytania. Wówczas zróbcie zdjęcie wykonanego zadania i prześlijcie wraz zapytaniem.

 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

25.03.2020r.

 

 Witajcie! Oto zadania na dzisiejszy dzień:

 

Cel zajęć: Poznajemy użyteczne zwroty życia codziennego.

 

Do odnotowania w zeszycie: 

 

Subject: Zuzia and friends

 

1. Read and listen- ex. 1 p.76

 

2. Wypisz i przetłumacz nowe słówka  z zad. 1 oraz 3 str.76. Patrz- słowniczek str. 126. Zwróćcie szczególną uwagę na słówka: know, save for, afford, lend, website

 

3. Ex. 3 p.77- Ułóż wydarzenia we właściwej kolejności.

 

4. Ex.4 p.77

 

5. homework- ex. 2 p. 33/Wykonaj ćw. 2 str.33 w zeszycie ćwiczeń i prześlij (może być zdjęcie) na mojego maila podanego poniżej do piątku 27.03.20r. W temacie maila proszę podać swoje imię i nazwisko. W razie niepewności co do reszty zadań lub innych pytań proszę o kontakt lub wysłanie wyraźnego zdjęcia wykonanego zadania na mojego maila: annasroka@spromanowo.onmicrosoft.com


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

26.03.2020r.

 Witajcie

Cel zajęć: Poznajemy nazwy sklepów.

Do odnotowania w zeszycie: 

Subject: Shopping/ Zakupy

1. Ex.1 p. 75 (Zanotuj nazwy sklepów i wyjaśnij je ze słownikiem str. 126)

2. Następnie dopisujemy numery obrazków do słówek i sprawdzamy z nagraniem.

3. Ex.2 p. 75 (Wpisujemy nazwę sklepu, w którym możemy załatwić sprawę.) Nowe słówka do tego zadania: cut hair- ściąć włosy, medicine- lekarstwa.

4. homework- ex. 1, 4 p. 32/Wykonujemy ćw. 1 i 4 str.32 w zeszycie ćwiczeń.

 W razie niepewności co do zadań lub innych pytań proszę o kontakt lub wysłanie pytania i wyraźnego zdjęcia wykonanego zadania na mojego maila: annasroka@spromanowo.onmicrosoft.com

Zobacz również