Przypominam swój mail do kontaktu: annasroka@spromanowo.onmicrosoft.com 

 

24.06.20r.

Subject: Podsumowanie kl. IV- c.d. 

UWAGA! Przy niektórych zadaniach musimy kliknąć w Prześlij odpowiedzi w celu sprawdzenia poprawności i korekty wykonanego zadania. 

1. Rozdział IV- Get moving- utrwalenie słownictwa dotyczącego gier i zabaw na świeżym powietrzu: 

https://wordwall.net/pl/resource/429541/angielski/steps-plus-4-unit-4 

2. Rozdział III- My home- utrwalenie nazw pomieszczeń: 

https://wordwall.net/pl/resource/2245553/pomieszczenia-w-domu-klasa-2 

3. Rozdział II- School- utrwalamy nazwy przedmiotów w klasie: 

https://wordwall.net/pl/resource/1016495/classroom 

oraz godziny:

https://wordwall.net/pl/resource/953748/oclock-half-past 

4. Rozdział I-  Family and friends- utrwalamy nazwy członków rodziny: 

https://wordwall.net/pl/resource/1322692/angielski/family-members 

I WISH YOU HAPPY HOLIDAYS! Wyluzowany

----------------------------------------------------------------------------------------

23.06.20r.

Subject: Self-evaluation

W celu podsumowania kl. IV  proponuję wam mega ciekawe gry i zabawy on-line.

Aby lepiej się je wykonywało proponuję powiększyć obraz.

Do tych gier on-line zainteresowani mogą wracać nawet w wakacje.

1. Rozdział VIII- Free time- utrwalamy nazwy czynności wykonywanych w wolnym czasie:

https://wordwall.net/pl/resource/482316/angielski/steps-plus-kl-iv-unit-8-free-time

2. Rozdział VII- My day- utrwalamy nazwy czynności związane z przebiegiem dnia:

https://wordwall.net/pl/resource/256068/angielski/my-day-activities

3. Rozdział VI- People- utrwalamy przymiotniki:

https://wordwall.net/pl/resource/1470213/klasa-4-steps-plus-unit-6

4. Rozdział V- Animals- utrwalamy nazwy zwierząt oraz części ciała zwierząt:

https://wordwall.net/pl/resource/790086/angielski/steps-plus-iv-pets

C.d.n.

---------------------------------------------------------------------------- 

19.06.20r.       

Subject: Reading- steps to exam success

1. Ex. 1 p. 47/ ćw. 1 str. 47 w zeszycie ćwiczeń- czytamy teksty a-e, a następnie wpisujemy odpowiednią literę (a-e) w kratki przy dialogach 1-4. Uwaga! Jeden tekst nie pasuje do żadnego dialogu.

2. Check: 

ex_1_p_47.docx

---------------------------------------------------------------------------------------- 

10.06.20r.

Subject: Clanker the robot

1. Ex. 7 p. 107/ Zad. 7 str. 107- słuchamy nagrania, a następnie je czytamy: steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_332.mp3

2. Note/ Odnotujcie nowe słówka- tonight- dzisiaj,        Let`s ask him! Zapytajmy go!         Well done. Dobra robota.

3. Staramy się opowiedzieć poszczególne scenki.

4. Ex. 9 p. 107/ Zad. 9 str. 107- uzupełniamy zdania podanymi czasownikami z nawiasów w czasie present simple. Pamiętajcie o dodaniu odpowiedniej końcówki w 3 os. l. poj.

-----------------------------------------------------------------------------------------

09.08.20r.       

Subject: Present simple- pytania i odpowiedzi- ćwiczenia.

1. Przypominamy sobie, jak tworzymy pytania- ostatnia lekcja, a następnie staramy się wykonać zadanie z linku:

https://elt.oup.com/student/stepsplus/lv1/unit8/stepsfunzone08_03?cc=pl&selLanguage=pl

2. Przypominamy sobie z ostatnich zajęć krótkie odpowiedzi, a następnie wykonujemy zadanie:

http://www.focus.olsztyn.pl/present-simple-kr%C3%B3tkie-odpowiedzi.html

Objaśnienia: zjeżdżamy w dół strony i odpowiadamy na 10 pytań, a następnie klikamy w przycisk Check/ Sprawdź.

Zadania wykonujemy do skutku, aż zdobędziemy maksymalną ilość punktów.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

05.06.20r.

Subject: Czas present simple- pytania i krótkie odpowiedzi

1. Note/ Przepisz lub wydrukuj i wklej notatkę:

present_simple_pytania_i_krotkie_odpowiedzi.docx

2. Dokładnie zapoznajcie się z treścią notatki i na tej podstawie spróbujcie wykonać ćw. 4 str. 45 w zeszycie ćwiczeń. 

   Najpierw układamy pytanie z rozsypanki pamiętając o schemacie pytania z notatki, następnie dokańczamy krótką  

    odpowiedź korzystając przy tym z informacji w notatce, np.:

       1. Does Jenny like dancing?  

         Yes, she does.                  

3. Check/ Sprawdzamy poprawność wykonanego ćwiczenia: ex_4_p_45.docx

----------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

03.06.20r.

Subject: Przeczenia w czasie present simple- ćwiczenia

1. Przypominamy sobie notatkę o tworzeniu przeczeń z ostatnich zajęć i rozwiązujemy quizy:

https://elt.oup.com/student/stepsplus/lv1/unit8/stepsfunzone08_02?cc=pl&selLanguage=pl

https://elt.oup.com/student/stepsplus/lv1/unit8/stepsfunzone08_04?cc=pl&selLanguage=pl

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

02.06.20r.

Subject: Czas present simple- przeczenia

Str. 104 w podręczniku:

1. Note/ Notujemy lub drukujemy  i wklejamy notatkę: przeczenia_w_czasie_terazniejszym.docx

2. Dokładnie zapoznajemy się z treścią notatki o przeczeniach w czasie teraźniejszym- present simple.

3. Ex. 1 p. 45/ Ćw. 1 str. 45- zeszyt ćwiczeń- tworzymy formy przeczące w 3 os. l. poj (he/she/it). Pamiętajcie, aby użyć słówka doesn`t + bezokolicznik ( czasownik bez końcówki), jak w przykładzie.       

4. Ex. 2 p. 45/ Ćw. 2 str. 45- zeszyt ćwiczeń. Tworzymy zdania przeczące pisząc, czego Mike nie robi w sobotę.

5. Check:  exercises_kl_iv.docx                             

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

29.05.20r.

Subject: Tomek and friends

1. Ex. 1 p. 102/ Zad. 1 str. 102- słuchamy tekstu i przepisujemy nowe słówka: talk about- rozmawiać o, disaster- katastrofa, be careful- uważać: 

steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_322.mp3

2. Ex. 3 p. 103/ Zad. 3 str. 103- na podstawie wysłuchanego wcześniej tekstu wpisujemy True lub False.

3. Ex. 4 p. 103/ Zad. 4 str. 103- dopasowujemy angielskie zwroty (1- 5) do polskich odpowiedników (a- e).

4. Check: ex_34.docx

 -------------------------------------------------------------------------------------------------

27.05.20r.

Subject: Free time/ Czas wolny

Cel: Poznajemy nazwy czynności związane z czasem wolnym

1. Note/ Zanotuj lub wydrukuj i wklej notatkę: 

vocabulary_slownictwo.docx

2. Ex. 1 p. 101/ Zad. 1 str. 101- dopasowujemy numery obrazków do nazw czynności z notatki, np.: 1- go to the cinema

3. Check/ Sprawdzamy poprawność wykonanego zadania z nagraniem, a następnie powtarzamy czynności ćwicząc tym samy wymowę:

steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_320.mp3

4. Ex. 1 p. 43/ Ćw. 1 str. 43- zeszyt ćwiczeń- staramy się odnaleźć w wężu osiem nazw czynności i podpisać nimi obrazki 1-8.

 ------------------------------------------------------------------------------

26.05.20r.

Subject: We are writing a test- unit 7.

1. Tutaj pobierzecie test. Macie na niego 45 minut. Pracujcie samodzielnie, a waszych rodziców poproście tylko o to, aby odesłali zdjęcia kartki z odpowiedziami lub wypełnionego testu w dniu dzisiejszym. Powodzenia!

test_7_a.docx

2. Z okazji Mother`s Day/ Dnia Mamy proponuję chętnym odsłuchanie i zaśpiewanie piosenki: 

https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng

oraz wykonanie kwiatka dla mamy: 

 https://www.youtube.com/watch?v=na4XF5zVn6w

lub z opisem słownym: https://www.youtube.com/watch?v=OXVpEl6p3eU


---------------------------------------------------------------------------

22.05.20r.

Subject: Revision- unit 7

Cel: Utrwalenie wiadomości z VII rozdziału.

1. Ex. 1 p. 99/ Zad. 1 str. 99- podręcznik. Utrwalamy nazwy czynności- uzupełniamy nazwy czynności z ramki, np.:

 1. get up…

2. Ex. 3 p. 99/ Zad. 3 str. 99- podręcznik. Utrwalamy godziny i nazwy czynności- piszemy zdania o Super Sam według strzałek, np.: 1. Super Sam gets up at seven o`clock. 2. Sam gets dressed at half past seven. …. Nie zapominajcie, że chłopiec Sam to 3 os. l. poj. (he). Do każdego czasownika musicie zatem dodać końcówkę -s lub –es.

3. Ex. 4 p. 99/ Zad. 4 str. 99- podręcznik. Uzupełniamy tekst odpowiednimi czasownikami (jeśli trzeba dodajemy końcówkę –s lub –es).

4. Check your answers: 

revision_7_exercises.docx

-------------------------------------------------------------------------------------------------- 

20.05.20r.

Subject: Life in Britain

1. Ex. 1 p. 98- Listen and read/ Zad. 1 str. 98- Posłuchaj i przeczytaj tekst o kieszonkowym w Wielkiej Brytanii: 

steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_318.mp3

2. Write new words/ Przepisz nowe słówka z czerwonej ramki.

3. Ex. 3 p. 98/ Zad 3 str. 98- wpisz true lub false na podstawie tekstu Life in Britain.

4. Check your answers: 

ex_3.docx

------------------------------------------------------------------------------------------------ 

19.05.20r.

Subject: Reading/ Czytamy ze zrozumieniem

Cel: Nauka rozumienia tekstów pisanych

1. Ex. 1 p. 96/ Zad. 1 str. 96- podręcznik/ Wysłuchaj, a następnie przeczytaj tekst o pracowitym tygodniu pewnego chłopca: steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_316.mp3

2. Note/ Zanotuj nowe słówka: working week- pracowity tydzień, TV soap opera- serial telewizyjny, busy- zajęty, wardrobe lady- garderobiana, call- wzywać, under- poniżej.

3. Postaraj się opowiedzieć, co zrozumiałeś z tekstu.

4. Ex. 2 p. 96/ Zad. 2 str. 96- podręcznik.

5. Check your answers: 

exercise_2_p_96.docx

------------------------------------------------------------------------------------ 

15.05.20r.     

Subject: Clanker the robot

Cel: Poznajemy gramatykę w kontekście oraz użyteczne zwroty.

Dnia 26.05.20r. o godz. 9.00 napiszemy sprawdzian z VII rozdziału. Zagadnienia: słówka związane z opisem dnia- czynności, czas present simple- końcówki –s lub -es, przysłówki częstotliwości, wyrażenia z Tomek and friends oraz z dialogu: Buying a ticket.

1. Ex. 7 p. 95/ Zad. 7 str. 95 w podręczniku- wysłuchaj historyjki i odnotuj nowe słówka: steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_315.mp3

arrive- przybyć, early- wcześnie, quickly- szybko, late- późno

2. Try to tell about the story./ Postaraj się opowiedzieć każdą scenkę.

3. Ex. 8 p. 95/ Zad. 8 str. 95

4. Check your answers: ex_8_p_95.docx

------------------------------------------------------------------------------------------ 

13.05.20r.

 Subject: Adverbs of frequency/ Przysłówki częstotliwości

1. Wydrukuj i wklej lub przepisz notatkę: adverbs_of_frequency.docx

2. Ex. 2 p. 94/ Zad 2 str. 94- podręcznik- Wysłuchaj i wpisz właściwy przysłówek częstotliwości z ramki: 

steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_312.mp3  

3. Ex. 5 p. 40/ Ćw. 5 str. 40- zeszyt ćwiczeń. Pamiętaj o kolejności wyrazów: osoba+ przysłówek częstotliwości+ czasownik + reszta zdania. 

4. Ex. 7 p. 40/ Ćw. 7 str. 40- zeszyt ćwiczeń. Napisz  te zdania wstawiając po słowie  I  (ja), My friend, School oraz My friends przysłówek częstotliwości, np. I always get up at half past seven. 

5. Check your answers: exercises_adverbs.docx

---------------------------------------------------------------------------------------------

Osoby, z którymi nie mam kontaktu, nie odsyłają testów i zadań będą nadrabiać wszystkie braki po powrocie do szkoły lub na sierpniowych poprawkach.

 

12.05.20r. 

Subject: Functional language/ Użyteczne zwroty językowe 

Cel: Utrwalenie godziny oraz zwroty związane z kupnem biletu. 

1. Ex. 1 p. 39/ Ćw. 1 str. 39- zeszyt ćwiczeń. Objaśnienia do ćwiczenia: How much?  Ile?   city centre- centrum miasta    Which bus? Który autobus?  

2. Ex. 2 p.39/ Ćw. 2 str. 39- zeszyt ćwiczeń.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

08.05.20r. 

Subject: Buying a ticket- dialog/ Kupowanie biletu- dialog. 

1. Note/ Zanotuj: Yes, please? Tak, słucham?       Thank you. Dziękuję.       Here you are. Proszę. 

a ticket- bilet,     child`s ticket- bilet dla dziecka               adult`s ticket- bilet dla dorosłego 

change- reszta 

2. Ex. 1 p. 93/ Listen and repeat/ Wysłuchaj i powtórz ceny: 

steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_308.mp3

3. Ex. 3 p. 93/ Listen and repeat/ Wysłuchaj i dopasuj zwroty (a-c) do dialogu i przepisz go do zeszytu: 

steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_309.mp3

4. Ex. 5 p. 93/ Wpisz właściwą wypowiedź: a, b lub c. 

5. Check your answers: 

exercises_kl_4.docx

 ----------------------------------------------------------------------------------------

06.05.20r. 

Subject: Czas present simple- ćwiczenia.

1. Ex.1 p. 40/ Ćw. 1 str. 40- zeszyt ćwiczeń- zwracamy uwagę, na jaką literę kończy się czasownik i uzupełniamy go w 3 os. l. poj.

2. Ex.2 p. 40/ Ćw. 2 str. 40- zeszyt ćwiczeń- zwracamy uwagę na osobę (podmiot) i zakreślamy czasownik z końcówką lub bez końcówki. Pamiętajcie, że tylko w 3 os. l. poj. (he, she, it) dodajemy końcówkę do czasownika. 

3. Ex.3 p. 40/ Ćw. 3 str. 40- zeszyt ćwiczeń- zwracamy uwagę na osobę (podmiot) i wpisujemy czasownik z nawiasu z odpowiednią końcówką lub bez niej.

4. Check your answers: 

answers_exercises.docx

5. Ex.4 p. 40/ Ćw. 4 str. 40- zeszyt ćwiczeń- zwracamy uwagę na osobę (podmiot) i wpisujemy czasownik z nawiasu z odpowiednią końcówką lub bez niej. TO ZADANIE ODSYŁAMY DO SPRAWDZENIA!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

05.05.20r.          

Subject: Czas present simple- wprowadzenie.

1. Kliknij w link, aby przepisać lub wydrukować notatkę: 

czasu_present_simple_uzywamy_mowiac_o_rutynowych_czynnosciach.docx

2. Zapoznaj się z treścią notatki bardzo uważnie.

3. Ex. 2 p. 92- zad. 2 str. 92 w podręczniku: wpisz czasownik w 3 os. l. poj. z odpowiednią końcówką –s lub –es. Zwróćcie uwagę, na jaką literę kończy się czasownik.

4. Ex. 4 p. 92- zad. 4 str. 92 w podręczniku: wpisz czasowniki z nawiasu w odpowiedniej formie. Jeśli trzeba, dodaj do niego końcówkę –s lub –es.

5. Check your answers: kl_iv_zadania.docx

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

29.04.20r.

Subject: Analiza sprawdzianu z VI rozdziału 

Na maile, z których przesyłane były wasze testy przesłałam wasze wyniki i kartę odpowiedzi. Test poszedł bardzo dobrze. Właściwie nie było zadania, z którym mielibyście problemy. Porównajcie swój test z kartą odpowiedzi i poprawcie te zadania, w których mieliście coś źle.

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

28.04.20r.

Subject: My day./ Opisujemy swój dzień.

Cel: Opisujemy swój dzień wykorzystując poznane słownictwo oraz znajomość godzin.

1. Otwórzcie zeszyt na temacie My day. Był to pierwszy temat z VII rozdziału. Przypomnijcie sobie słówka związane z przebiegiem dnia.

2. Następnie otwórzcie str.  97 zad.5 w podręczniku. Na żółtym tle znajdziecie przykładowy opis dnia. Przeczytajcie go dokładnie. Według niego opisujemy swój typowy dzień. Nie przepisujcie tego tekstu, postarajcie się coś w nim zmienić, np. godziny lub czynności. Godziny macie rozpisane w zad.7 str. 97 na szarym tle. Zadanie wykonujemy w zeszycie pod naszym tematem. Gdy już opiszecie po angielsku swój dzień poproście rodziców, aby wysłali zdjęcie zadania mailem. Dostaniecie za nie ocenę. Na to zadanie macie czas do czwartku, tj. 30.04.20r. annasroka@spromanowo.onmicrosoft.com 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

24.04.20r.

Subject: We are writing a test- unit 6.

Tutaj pobierzecie test. Macie na niego 45 minut. Pracujcie samodzielnie, a waszych rodziców poproście tylko o to, aby odesłali zdjęcia kartki z odpowiedziami lub wypełnionego testu w dniu dzisiejszym na mail: annasroka@spromanowo.onmicrosoft.com  Powodzenia!

test_6b.docx


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

22.04.20r.

Subject: Tomek and friends

Ten temat również się nie wlicza do tego sprawdzianu.

1. Ex.1 p.90- Listen and read/ Zad.1 str.90- posłuchaj i przeczytaj, spróbuj opowiedzieć, o czym są poszczególne scenki:steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_303.mp3

2. New vocabulary/ Odnotuj nowe słówka: very busy- bardzo zajęty, remember- pamiętać, half past- wpół do, bus- autobus, bus driver- kierowca autobusu, nice- miły, get on- wsiadać, stop talking- przestać rozmawiać.

3. Ex. 4 p.90/ Przepisujemy angielskie zwroty i dopasowujemy ich polskie odpowiedniki: np.:

1. That`s a joke! To żart! itd.               Podaję rozwiązania: 1-d, 2-f,  3-c, 4- b, 5-a, 6- e.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

21.04.20r.

Subject: My day/ Mój dzień

Zaczynamy nowy rozdział. Ten temat nie wlicza się do spr. 24.04.

Ce: Poznajemy słownictwo związane z przebiegiem dnia.

1. Ex.1 p. 89- przepisujemy lub drukujemy i wklejamy nowe słówka, kliknij w link:go_to_school.docx

2. Do poszczególnych słówek dopisz właściwy obrazek- str. 89.

3. Sprawdź poprawność z nagraniem, następnie powtórz słówka, kliknij w link:steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_301.mp3

4. Na podsumowanie wykonujemy ćw. 1 oraz 5 str. 38- zeszyt ćwiczeń.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

17.04.20r.

Subject: Revision- unit 6

W dniu 24.04.20r. dzieci napiszą test z VI rozdziału. Umieszczę go w tym dniu na naszej stronie pod tematem w formie linku. Dzieci samodzielnie uzupełniają test, mają na to 45 minut, a rodzice proszeni są, aby w ten sam dzień odesłać uzupełniony test lub kartę odpowiedzi dziecka na mój mail: annasroka@spromanowo.onmicrosoft.com   Może to być zdjęcie.

1.W ramach utrwalenia wiadomości dzieci wykonują zad. 2,4 i 5 str. 85 z podręcznika.

2. Check your answers./ Sprawdź swoje odpowiedzi, kliknij w link:odpowiedzi_kl_4.docx

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

15.04.20r.

Subject: Life in Britain

Cel: Poznajemy multikulturowość w Londynie.

1. Read and listen/ Przeczytaj i posłuchaj- tekst Life in Britain str.84. Kliknij w link:

steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_255.mp3

2. Odnotuj nowe słówka z czerwonej ramki.

3. Ex 1 p.84

4. Ex 3 p.84

5. Check your answers. Kliknij w link:answers.docx

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HAPPY EASTER FOR EVERYONE!Śmiech

08.04.20r.       

Subject: Easter/ święta Wielkanocne

Cel: Poznajemy zwyczaje wielkanocne w Wielkiej Brytanii. 

1. Listen and read the texts – ex. 1 p. 116/ Posłuchaj i przeczytaj teksty na str. 116 

steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_340.mp3  


2. Note/ Zanotuj: Easter- Święta Wielkanocne, (czyt. ister), Easter cards- kartki świąteczne (czyt. ister kards), Easter eggs- pisanki (czyt. ister egs), Easter Sunday- Niedziela Wielkanocna, church- kościół (czyt. czercz), cross buns- słodkie bułeczki ze znakiem krzyża (kros bans)

3. Dopasuj teksty do fotografii: 1c, 2…, 3…, 4…., 5….., 6…..

4. Ex.2 p. 11 

5. Check your answers/  Sprawdź swoje zadania.odpowiedzi_kl4.docx

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

07.04.20r.      

Subject: Amazing talents/ Niesamowite talenty

1. Ex.1 p. 82- listen and read the text/ Wysłuchaj i przeczytaj tekst. Kliknij tutaj: steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_253.mp3

2. Zanotuj nowe słówka: speak- mówić (czyt. spik), language- język (czyt. lengłydż), memory- pamięć (czyt. memori), for example-na przykład (czyt. for igzampol), be good at- być dobrym z (czyt. bi gud at)

3. Na koniec wykonujemy zad. 2 str. 82

4. Sprawdź swoje odpowiedzi: odpowiedzi.docx

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03.04.20r.

Subject: Clanker the robot

Cel zajęć: Rozumiemy słuchany tekst.

1. Listen and read- Ex. 8 p. 81. Kliknij w link, aby odsłuchać tekst:steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_252.mp3

2.Notatka: parcel (czyt. parsel)-paczka, bus stop (czyt. bas stop)-przystanek autobusowy, rude (czyt. rud)- niegrzeczny,

3. Ex. 9 p.81- True/ False

 

4. Sprawdź swoje odpowiedzi:

False, True, False, False, True

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

01.04.20r.

Subject: This is my dog./ To jest mój pies

Cel: Poznajemy przymiotniki dzierżawcze.

 otatka: (podręcznik str. 80)

  1. Przymiotniki dzierżawcze (zaimki dzierżawcze) stawiamy przed rzeczownikiem. Wskazują osobę, do której coś należy.

I-       my (mój)                                   we-       our (nasz)

 

you-  your (twój)                                you-      your (wasz)

 

he-    his (jego)                                    they-    their (ich)

 

she-  her (jej)

 

it-      its (jego)

 

  1. Ex. 5 p. 34- zeszyt ćwiczeń- wykorzystaj do tego notatkę.
  2. Ex. 3 p. 80- podręcznik.
  3. Check your answers/ Sprawdź swoje odpowiedzi. Kliknij w link:
  4. odpowiedzi_kl_iv.docx

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

31.03.20r.

Subject: Have you got a dog? Pytania i krótkie odpowiedzi

Temat ze str.78 w podręczniku

  1. Wydrukuj lub przepisz notatkę z linku obok:notatka_kl_iv.docx
  2. Wykonujemy ćw. 1 i 3 str. 34 (zeszyt ćwiczeń)
  3. Sprawdzamy poprawność wykonanych ćwiczeń- kliknij w link:odpowiedzi_do_cwiczen_kl_iv.docx

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

27.03.2020r.

 

Subject: Tomek and friends

 

Cel: Poznajemy użyteczne zwroty.

 

  1. 1.      Ex.1 p.76- Listen and read./ Podręcznik. Wysłuchaj i przeczytaj. Odnotuj słówka: town- miasto (czyt. tałn), daughter- córka (czyt. dołter), flat- mieszkanie w bloku (czyt. flat)
  2. Ex.3 p.77- wpiszcie True lub False
  3. Ex.4 p.77- Przepisz zwroty angielskie i wytłumacz po polsku. Podaję rozwiązania: 1d, 2b, 3e 4c, 5a

 

Tym razem nie musicie mi nic przysyłać, chyba, że macie jakieś pytania. 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

25.03.2020r.

 

Cel zajęć: Poznajemy słownictwo opisujące ludzi zwierzęta i rzeczy.

Do odnotowania w zeszycie:

Subject: People/ Ludzie

1. Przepisz i przetłumacz słówka (te wypisane tłustym drukiem) z zad. 1 str.75. Patrz- słowniczek str. 127. (Podaję brakujące tłumaczenia: short- niski, young- młody, fast- szybki, noisy- hałaśliwy, dirty- brudny).

2. Dopasuj obrazki ze str. 75 do nowych słówek (odnotuj litery obok słówek).

3. Sprawdź poprawność zadania z płytą- zad. 2 str. 75 i utrwal wymowę powtarzając dane słowo.

4. Wykonaj zadania: ex.3, 4 p. 75 (zad. 3 i 4 str.75)

5. homework (zad. dom.)  ex. 1,3 p. 32/Wykonaj ćw. 1 i 3 str.32 w zeszycie ćwiczeń i prześlij (może być zdjęcie) na mojego maila podanego poniżej do piątku 27.03.20r. W temacie maila proszę podać imię i nazwisko dziecka. W razie niepewności co do reszty zadań lub innych pytań proszę o kontakt lub wysłanie wyraźnego zdjęcia wykonanego zadania na mojego maila: annasroka@spromanowo.onmicrosoft.com

Zobacz również

Załączniki

notatka_kl_iv.docx [14.74 kB] odpowiedzi_do_cwiczen_kl_iv.docx [14.06 kB] odpowiedzi_kl_iv.docx [13.89 kB] steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_252.mp3 [2.19 MB] steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_253.mp3 [1.72 MB] odpowiedzi.docx [12.36 kB] steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_340.mp3 [1.38 MB] odpowiedzi_kl4.docx [12.59 kB] steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_255.mp3 [2.41 MB] answers.docx [12.47 kB] odpowiedzi_kl_4.docx [12.84 kB] go_to_school.docx [13.19 kB] steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_301.mp3 [2.06 MB] steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_303.mp3 [2.57 MB] test_6b.docx [17.11 kB] czasu_present_simple_uzywamy_mowiac_o_rutynowych_czynnosciach.docx [14.05 kB] kl_iv_zadania.docx [12.93 kB] answers_exercises.docx [12.84 kB] steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_308.mp3 [401.72 kB] steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_309.mp3 [541.11 kB] exercises_kl_4.docx [12.57 kB] adverbs_of_frequency.docx [13.14 kB] steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_312.mp3 [1.01 MB] exercises_adverbs.docx [12.91 kB] steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_315.mp3 [2.33 MB] ex_8_p_95.docx [12.54 kB] steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_316.mp3 [1.69 MB] exercise_2_p_96.docx [12.35 kB] steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_318.mp3 [2.32 MB] ex_3.docx [12.52 kB] revision_7_exercises.docx [13.30 kB] test_7_a.docx [17.10 kB] vocabulary_slownictwo.docx [13.03 kB] steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_320.mp3 [1.74 MB] steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_322.mp3 [2.34 MB] ex_34.docx [12.56 kB] przeczenia_w_czasie_terazniejszym.docx [13.25 kB] exercises_kl_iv.docx [12.90 kB] present_simple_pytania_i_krotkie_odpowiedzi.docx [14.13 kB] ex_4_p_45.docx [12.66 kB] steps_plus_dla_klasy_iv_class_audio_cd1_nagranie_332.mp3 [3.16 MB] ex_1_p_47.docx [12.45 kB]