annasroka@spromanowo.onmicrosoft.com.
24.06.20r. i 25.06.20r.
Subject: Games- podsumowanie kl. V- cz.1 i 2
W celu podsumowania kl. V proponuję wam mega ciekawe gry i zabawy on-line.
Aby lepiej się je wykonywało proponuję powiększyć obraz.
Do tych gier on-line zainteresowani mogą wracać nawet w wakacje.
1. Rozdział VIII- Around the world- utrwalamy nazwy państw i narodowości:
2. Rozdział VII- People- utrwalamy nazwy zawodów oraz past simple czasowników regularnych i nieregularnych:
https://wordwall.net/pl/resource/527362/angielski/steps-plus-v-unit-7-jobs
https://wordwall.net/pl/resource/2672360/angielski/past-simple-regular-irregular-verbs
3. Rozdział VI- My town- utrwalamy nazwy budynków w mieście oraz past simple czasownika be:
https://wordwall.net/pl/resource/960759/angielski/past-simple
https://wordwall.net/pl/resource/927342/angielski/steps-plus-v-unit-6-s%c5%82%c3%b3wka
4. Rozdział V- Nature- utrwalamy nazwy związane z krajobrazem oraz stopniowanie przymiotników:
https://wordwall.net/pl/resource/818352/angielski/nature-unit-5-steps-plus
https://wordwall.net/pl/resource/932684/angielski/stopniowanie-przymniotnik%c3%b3w
5. Rozdział IV- Digital world- utrwalamy słownictwo związane ze sprzętem komputerowym:
https://wordwall.net/pl/resource/429502/angielski/steps-plus-5-unit-4
6. Rozdział III- Music- utrwalamy czas present continuous:
https://wordwall.net/pl/resource/715180/angielski/present-continuous-steps-plus-v
7. Rozdział II- My school- utrwalamy określenia: some, any oraz przedimki: a/an:
https://wordwall.net/pl/resource/679800/angielski/steps-plus-v-u-2-rev
8. Rozdział I- My friends- utrwalamy nazwy ubioru:
https://wordwall.net/pl/resource/2995573/angielski/steps-plus-v-unit-1-ubrania
I WISH YOU HAPPY HOLIDAYS!
------------------------------------------------------------------------------
22.06.20r.
Subject: Vocabulary and grammar- exercises/ Słownicto i gramatyka- ćwiczenia
1. Ex. 1 p. 44/ ćw. 1 str. 44 w zeszycie ćwiczeń- wybieramy pasującą reakcję i wpisujemy a, b lub c w kratkę.
2. Ex. 2 p. 44/ ćw. 2 str. 44- uzupełniamy pocztówkę brakującymi słowami, wpisujemy a- f. Trzy wyrazy są podane dodatkowo i nie pasują do tego tekstu.
3. Check:
ex_12_p_44.docx |
-------------------------------------------------------------------------------
15.06.20r.
Subject: Revision- unit 8
Cel: Utrwalenie wiadomości z VIII rozdziału.
Z tego rozdziału nie będziemy już pisać testu.
1. Check your last exercise:
steps_plus_grade_5_cd_326.mp3 |
2. Ex. 1 p. 111/ Zad. 1 str. 111- wpisujemy nazwy państw- wykorzystujemy do tego mapkę str. 101.
3. Ex. 2 p. 111/ Zad. 2 str. 111- szukamy dokończenia nazwy państwa, np.: Germany, itp.
4. Ex. 3 p. 111/ Zad. 3 str. 111- dopisujemy końcówkę –ish lub -an do nazwy narodowości.
5. Ex. 5 p. 111/ Zad. 5 str. 111- zamieniamy te zdania na zdania przeczące jak w przykładzie. Pamiętajcie o schemacie: didn`t + bezokolicznik.
Link sprawdzający wyślę na kolejnych zajęciach.
------------------------------------------------------------------------------------
10.06.20r.
Subject: Culture steps- South Afrika/ Kultura- Afryka Południowa
Str. 110 w podręczniku
1. Ex. 1 p. 110/ Zad. 1 str. 110- słuchamy, potem czytamy tekst i łączymy wypowiedzi Agaty, Sophie i Marcusa z fotografiami 1,2,3, np. 1- ………… (imię osoby, która o tym pisze)
steps_plus_grade_5_cd_326.mp3 |
2. Ex. 3 p. 110/ Zad. 3 str. 110- wpisujemy True lub False na podstawie tekstu South Africa.
3. Link sprawdzający zadania wyślę na kolejnych zajęciach.
-------------------------------------------------------------------------------------
08.06.20r.
Subject: Listening/ Słuchanie ze zrozumieniem
1. Ex. 3 p. 108/ Zad. 3 str. 108- podręcznik- słuchamy i pokazujemy usłyszane miejsca na mapie: steps_plus_grade_5_cd_325.mp3
2. Ex. 4 p. 108/ Zad. 4 str. 108- podręcznik- słuchamy jeszcze raz i zaznaczamy właściwą odpowiedź:steps_plus_grade_5_cd_325.mp3
3. Check:
exercise_34.docx |
----------------------------------------------------------------------------------------
04.06.20r.
Subject: Reading/ Czytamy ze zrozumieniem
1. Ex. 1 p. 108/ Zad 1 str. 108 w podręczniku- słuchamy, a następnie czytamy tekst o pradawnym lesie i odnotowujemy nowe słówka z czerwonej tabelki:
steps_plus_grade_5_cd_324.mp3 |
2. Ex. 2 p. 108/ Zad. 2 str. 108- próbujemy odpowiedzieć na pytania.
3. Check:
ex_2_p_108.docx |
-----------------------------------------------------------------------------------------
03.06.20r.
Subject: The Superfriends
1. Ex. 8 p. 107/ Zad. 8 str. 107- słuchamy i notujemy nowe słówka: across- wzdłuż, be afraid- bać się, everybody- każdy, safe- bezpieczny, evil- zły, trap- pułapka, escape- uciec, destroy- zniszczyć, join- przyłączyć się, called- nazwałeś: steps_plus_grade_5_cd_323.mp3
2. Ex. 9 p. 107/ Zad. 9 str. 107- na podstawie The Superfriends wybierz odpowiednie słowo.
3. Check: ex9.docx
-------------------------------------------------------------------------------------------
28.05.20r.
Subject: Czas past simple- pytania i krótkie odpowiedzi- ćwiczenia.
Nr 1,4,5,9 i 12 proszę o przesłanie dialogu.
1. Utrwalamy sobie materiał z ostatnich zajęć.
2. Ex. 2 p. 106/ Zad. 2 str. 106- podręcznik- tworzymy pytania w czasie past simple według wzoru.
3. Ex. 3 p. 45/ Ćw. 3 str. 45- zeszyt ćwiczeń- krótkie odpowiedzi.
4. Ex. 4 p. 45/ Ćw. 4 str. 45- zeszyt ćwiczeń- ćwiczymy zadawanie pytań i krótkie odpowiedzi w czasie past simple.
5. Check your answers: past_simple_exercises.docx
-----------------------------------------------------------------------------
27.05.20r.
Subject: Czas past simple- pytania i krótkie odpowiedzi
1. Przepisujemy lub drukujemy i wklejamy notatkę: past_simple_pytania_i_krotkie_odpowiedzi.docx
2. Na podstawie notatki wykonujemy zadania z linków: score- wynik, start again- zacznij od nowa:
a. https://elt.oup.com/student/stepsplus/lv2/unit8/stepsfunzone08_03?cc=pl&selLanguage=pl
b. https://elt.oup.com/student/stepsplus/lv2/unit8/stepsfunzone08_04?cc=pl&selLanguage=pl
--------------------------------------------------------------------------------------------
25.05.20r.
Subject: Dialog- Talking about holidays
Cel: Rozmawiamy o wakacjach.
1. Ex. 7 p. 105/ Zad. 7 str. 105- wykorzystując informacje z ramki układamy podobny dialog jak w zad. 1 str. 105. Objaśnienia do tabelki: visited- zwiedziłem, saw- widziałem, spent time- spędziliśmy czas, weather- pogoda.
Kolumna lewa- Kair, Egipt
Kolumna prawa- Paryż, Francja
Wybieramy sobie kolumnę lewą lub prawą i wpisujemy do dialogu z zad. 1 w miejsce niebieskiego druku informacje z wybranej kolumny. Odsyłamy zdjęcie tego dialogu w dniu dzisiejszym!
----------------------------------------------------------------------------------------
21.05.20r.
Subject: Talking about holidays/ Rozmowa o wakacjach
1. Ex. 1 p.105/ Zad. 1 str. 105- Wysłuchaj przykładowej rozmowy o wakacjach: steps_plus_grade_5_cd_320.mp3
2. Write new expressions/ Odnotowujemy:
How was your holiday? Jak było na wakacjach? Was the weather good? Czy pogoda była dobra?
How was the hotel? Jaki był hotel?
3. Ex. 2 p. 105/ Zad. 2 str. 105- przepisujemy notatkę z ramki.
4. Ex. 3 p.105/ Zad. 3 str. 105- postarajcie się uzupełnić zdania słówkami z nawiasów, np.: 1. It was very cold.
5. Ex. 6 p. 105/ Zad. 6 str. 105.
6. Check your answers: exercises_36.docx
--------------------------------------------------------------------------------
20.05.20r.
Subject: Czas past simple- przeczenia cd.
1. Utrwalamy regułę tworzenia przeczeń w czasie past simple.
2. Ex. 1 p. 45/ Zad 1 str. 45- zeszyt ćwiczeń; układamy zdania przeczące w czasie past simple pamiętając o zasadzie: podmiot+ didn`t+ bezokolicznik+ reszta zdania.
3. Na koniec proponuję mały quiz: http://e-angielski.net/past-simple-przeczenia/
--------------------------------------------------------------------------------------------
18.05.20r.
Subject: Czas past simple- przeczenia.
Cel: Zaprzeczamy w czasie past simple.
Np.:He didn`t go for a walk. On nie poszedł na spacer.
1. Ex. 1 p. 104/ Aby zapoznać się z dzisiejszym tematem czytamy i robimy notatkę z zad. 1 str. 104- z podręcznika.
2. Ex. 2 p. 104/ Pamiętając o zasadzie : didn`t + bezokolicznik wykonujemy zad. 2 str. 104.
3. Ex. 3 p. 104/ Tworzymy zdania przeczące ze zdań oznajmujących według przykładu. Pamiętajcie o tym, aby po didn`t wpisać bezokolicznik od czasownika, np.: make zamiast made, take zamiast took. Pomocna przy tym będzie tabelka str. 128 w podręczniku.
4. Check your answers: exercises_past_simple_negatives.docx
-------------------------------------------------------------------------------------------------
14.05.20r.
Subject: Agata and friends
1. Check your last lesson/ Sprawdźcie zdania z ostatniej lekcji:
sentences.docx |
2. Ex. 1 p. 102-103/ Zad. 1 str. 102-103-Listen and read: steps_plus_grade_5_cd_317.mp3
3. Ex. 4 p. 103/ Zad. 4 str. 103- Congratulations!- Gratulacje! Oh, well. No, cóż.
I think we did ok. Myślę, że nieźle nam poszło. We`ll see. Zobaczymy.
Are you kidding? Żartujesz?
3. Spróbuj opowiedzieć każdą scenkę.
4. Ex. 2 p. 103/ Zad. 2 str. 103. Na koniec wpisujemy True lub False.
5. Check your answers:
ex_2.docx |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
PRZYPOMINAM O PRZESŁANIU ĆWICZEŃ Z DNIA 7 MAJA!
13.05.20r.
Subject: I`m Polish./ Jestem Polakiem.
Cel: Utrwalenie nazw krajów i narodowości.
1. Naucz się nazw krajów i narodowości z ostatnich lekcji, a następnie spróbuj przetłumaczyć zdania. Wykorzystaj w tym celu notatki z ostatnich dwóch zajęć:
a. I`m German.
b. I live in Germany.
c. Ona mieszka w Paryżu.
d. Ona jest Francuzką.
e. We live in the UK.
f. We are British.
g. Ty mieszkasz w Hiszpani.
h. Ty jesteś Hiszpanką.
---------------------------------------------------------------------------------------
11.05.20r.
Subject: Around the world/ Dookoła świata- nazwy narodowości
1. Wydrukuj i wklej lub przepisz notatkę: nationalities.docx
2. Ex. 3 p. 101/ Zad. 3 str. 101- Wysłuchaj i powtórz nazwy narodowości: steps_plus_grade_5_cd_315.mp3
3. Ex. 3 p. 43/ Ćw. 3 str. 43- zeszyt ćwiczeń- uzupełnij tabelkę wpisując nazwę narodowości lub kraju.
4. Check your answers:
exercise_3.docx |
5. Ex. 4 p. 43/ Ćw. 4 str. 43- zeszyt ćwiczeń- Dokończ zadania: I would like to visit…/ Chciałbym zwiedzić…
-------------------------------------------------------------------------------------------
07.05.20r.
Subject: Around the world/ Dookoła świata
1. Note/ Zanotuj: country- kraj, capital city- stolica
2. Ex. 1 p. 101/ Zad.1 str. 101- podręcznik; dopasuj nazwy krajów z ramki do mapy, np.:1- Ireland- Irlandia, 2- the UK (Zjednoczone Królestwo),… Wykorzystaj do tego zadania słowniczek- str.127-128.
Objaśnienia: Spain- Hiszpania, Germany- Niemcy, Italy- Włochy, Poland- Polska
3. Check/ Sprawdź poprawność zadania z nagraniem: steps_plus_grade_5_cd_314.mp3
4. Ex.1p.43, Ex.2 p.43- zeszyt ćwiczeń- ODSYŁAMY TE ZADANIA DO SPRAWDZENIA!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
06.05.20r.
Subject: Czas past simple- utrwalenie.
W związku z tym, że nie wszyscy poradzili sobie na teście z czasem past simple utrwalimy sobie ten czas poprzez ciekawe quizy. Objaśnienia: Score- wynik, See answers- zobacz odpowiedzi, Start again- zacznij od nowa. Wykonujemy quizy do skutku. Kliknij w linki poniżej:
https://elt.oup.com/student/stepsplus/lv2/unit7/stepsfunzone07_01?cc=pl&selLanguage=pl
https://elt.oup.com/student/stepsplus/lv2/unit7/stepsfunzone07_03?cc=pl&selLanguage=pl
https://elt.oup.com/student/stepsplus/lv2/unit7/stepsfunzone07_04?cc=pl&selLanguage=pl
-------------------------------------------------------------------------------------------------
04.05.20r.
Subject: Extra vocabulary- unit 7
p. 123- podręcznik
1. Ex.1 p.123/ Zad.1 str. 123 w podręczniku:
- przepisujemy nowe słówka z ramki i tłumaczymy je.
- łączymy słowa z odpowiednią fotografią.
2. Listen and check/ Wysłuchajcie i sprawdźcie, czy poprawnie wykonaliście to zadanie:
steps_plus_grade_5_cd_344.mp3 |
3. Ex.5 p.123/ Zad.3 str.123- Czytamy opisy i wpisujemy nazwę zawodu, o którym jest mowa.
4. Check/ Sprawdź:
answers.docx |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
30.04.20r.
Subject: Reading- steps to success/ Rozumienie tekstów pisanych
1. Ex.1 p.100/ Zad.1 str.100- podręcznik- Przeczytaj teksty 1,2,3,4 i pod każdym z nich zaznacz właściwą opcję: a, b lub c.
Objaśnienia: meeting- spotkanie, event- wydarzenie, school visitor- odwiedzający szkołę, offer- zaoferować, ask- poprosić, invite- zaprosić, an advertisement- ogłoszenie.
2. Check your answers: answers_reading.docx
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
29.04.20r.
Subject: Analiza sprawdzianu z VII rozdziału.
Na maile, z których przesyłane były wasze testy przesłałam wasze wyniki i kartę odpowiedzi. Test poszedł bardzo dobrze. Porównajcie swój test z kartą odpowiedzi i poprawcie te zadania, w których mieliście coś źle.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
27.04.20r.
Subject: We are writing a test- unit 7./Piszemy test z VII rozdziału.
Pobierzcie test z linku poniżej. Test wykonujemy od godz. 9.00. Macie 45 minut. Wykonujecie go samodzielnie, po czym odsyłacie go na mój mail: annasroka@spromanowo.onmicrosoft.com. Ostatnie zadanie jest dla chętnych. Nie musicie drukować testu. Możecie napisać (wyraźnie!) odpowiedzi na podpisanej kartce, zrobić zdjęcie i je przesłać. Powodzenia.
test_7_a_kl_v.docx |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Drodzy uczniowie.
Mała zmiana. Sprawdzian będzie w poniedziałek 27.04.20r.
23.04.20r.
Subject: Revision- unit 7
Cel: Utrwalamy materiał z VII rozdziału.
1. W ramach powtórki wykonujemy zad. 1, 3, 5 str. 99
Objaśniam zadania:
Ex.1 p. 99- Spójrzcie na obrazki i odszukajcie nazwę zawodu w uzupełniance poniżej: np. 1.- scientist, 2- office worker,…
Ex. 3 p. 99- użyj słówek z ramki do uzupełnienia luk. UWAGA! Te słówka trzeba podać w czasie past simple- II formie. Pomocne będą notatki- Past simple czasowników regularnych i nieregularnych oraz tabelka str.128 w podręczniku.
Ex. 5 p.99- Wpisujemy II formę od czasowników podanych w nawiasie, np. 1.- went.
2. Check your answers:
revision_answers.docx |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
22.04.20r.
Subject: Life in Britain
Cel: wirtualne zwiedzanie muzeum Madame Tussauds
Odnotuj nowe słówka: wax-wosk, knew- znała, move- przeprowadzić się, charity- organizacja charytatywna.
1. Read and listen the text „Life in Britain”- p.98. Kliknij w link, aby odsłuchać tekst:
steps_plus_grade_5_cd_313.mp3 |
2. ex.2 p.98- Jakie są ulubione modele tych dzieci? Połącz.
3. ex.3 p. 98- Wpisz true lub false na podstawie tekstu „Life in Britain”.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
20.04.20r.
Subject: A letter/List
Cel: Poznajemy zwroty rozpoczynające i kończące list.
1. Read the letter/ Przeczytaj przykładowy list- zad.5 str.97.
2. Jako notatkę przepisz zwroty z ramki i wyjaśnij je po polsku: Dear- drogi/ droga, I hope you`re well- Mam nadzieję, że u ciebie dobrze, How are you? Jak się masz?, Thanks for your letter. Dziękuję za twój list. Bye for now. Do zobaczenia. Anyway, that`s all from me. To wszystko z mojej strony. Write soon. Odpisz wkrótce.
Hope to see you soon. Mam nadzieję wkrótce cię zobaczyć. Love- z wyrazami miłości.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
16.04.20r.
Subject: Nicolaus Copernicus
Cel: Poznajemy informacje z życia Mikołaja Kopernika.
Dnia 23.04.20r. napiszemy sprawdzian z VII rozdziału. Test pobierzecie w tym dniu o godz. 9.00 z naszej strony. Odsyłacie zdjęcie sprawdzianu lub podpisanej kartki z odpowiedziami. Materiał na sprawdzian: słownictwo z VII roz., past simple czasowników regularnych i nieregularnych, dialog- on the phone, zwroty rozpoczynające i kończące list.
1. Listen and read the text- ex. 1 p. 96. Kliknij tutaj, aby odsłuchać tekst:steps_plus_grade_5_cd_311.mp3
2. Note/ Zanotuj i zapamiętaj słówka z czerwonej ramki.
3. Ex. 3 p. 96
4. Check your answers:odpowiedzi_kl5.docx
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
15.04.20r.
Subject: The Superfriends
Cel zajęć: Rozumiemy słuchany tekst.
1. Listen and read- Ex. 6 p. 95. Kliknij w link, by odsłuchać historyjkę:steps_plus_grade_5_cd_310.mp3
Odnotuj ważniejsze słowa: destroy- zniszczyć, decide- zdecydować, ants- mrówki
2. Ex. 7 p. 95- Wpisz True lub False.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HAPPY EASTER FOR EVERYONE!
08.04.20r.
Subject: Past simple czasowników nieregularnych
Cel: Poznajemy past simple czasowników nieregularnych
Notatka:
- II formy (past simple) czasowników nieregularnych należy nauczyć się na pamięć. Patrz lista czasowników nieregularnych str. 128 w podręczniku (te na niebieskim tle). Sprawdź i ćwicz wymowę, kliknij w link:
steps_plus_grade_5_cd_308.mp3
- Ex. 1 p. 94- podręcznik- wykorzystaj do tego listę czasowników- str. 128, np.
have- had (miałem)
eat- ate (jadłem)
2.Ex. 5 p. 94- podręcznik- wpisz II formę (past simple) czasowników z nawiasów. Wysłuchaj piosenki i sprawdź swoje odpowiedzi. Kliknij w link:steps_plus_grade_5_cd_309.mp3
3.Ex. 2 p. 40- zeszyt ćwiczeń
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA! TUTAJ ZNAJDZIECIE ODPOWIEDZI DO TESTU DLA SWOJEJ GRUPY. SPRAWDŹCIE I POPRAWCIE U SIEBIE.
06.04.20r.
Subject: Past simple czasowników regularnych/ II forma czasowników regularnych
str. 92- w podręczniku.
Zanotuj:
Czas past simple to czas przeszły prosty- używamy do tego II formy podstawowej czasownika, np. I worked yesterday./ Ja wczoraj pracowałem. Czasownik worked powstał od czasownika work- pracować. Tworząc II formę dla czasowników regularnych musimy pamiętać o kilku zasadach: Przepisz zieloną ramkę z zad. 3 str.92.
- Wykonaj zad. pod ramką (napisz te czasowniki w czasie past simple- z odpowiednią końcówką.)
- Check your answers: kliknij w link i sprawdź, jak wykonałeś/-aś zad. 3 str.92 rozwiazania_1_kl_v.docx
- Ex.1 p.40- ćw. 1 str. 40 w zeszytach ćwiczeń.
- Check your answers/ Sprawdź odpowiedzi, link poniżej.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
02.04.20r.
Subject: Agata and friends
Cel: Poznajemy użyteczne zwroty.
- Ex.1 p.90-91- Listen and read./ Podręcznik. Wysłuchaj i przeczytaj. Odnotuj słówka: prime minister/czyt. prajm minister- premier, gardener/gardner- ogrodnik, job/ dżob- praca, zawód, plant/ plant- sadzić, tell about/ czyt. tel ebaut- opowiadać o, story/stori- historia, believe/ czyt. beliw- wierzyć, kill/kil- zabić, mean/min-znaczyć, fall into/fol intu-wpaść do, die/daj-umrzeć, skin- skóra, trick/trik- nabrać kogoś na coś
- Ex.3 p.91
- Ex.4 p.91- Przepisz zwroty angielskie i wytłumacz po polsku. Podaję rozwiązania: 1a, 2e, 3c, 4b, 5d.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
01.04.2020r.
Witajcie! Oto zadania na dzisiejszy dzień:
Cel zajęć: Poznajemy nazwy zawodów.
Do odnotowania w zeszycie:
Subject: People- jobs/ Ludzie- zawody
1. Przepisz i przetłumacz słówka z zad. 1 oraz 3 str.89. Patrz- słowniczek str. 127.
2. Dopasuj obrazki ze str. 89 do nowych słówek (odnotuj cyfry obok słówek).
3. Sprawdź poprawność zadania z płytą- zad. 1 str. 89 i utrwal wymowę powtarzając dane słowo dwa razy. Kliknij w link:
steps_plus_grade_5_cd_301.mp3 |
4. Wykonaj zadanie: ex.4 p. 89 (odnotuj pytanie i udziel odpowiedzi po angielsku -Kim chciałbyś zostać, gdy dorośniesz?)
5. ex. 1,3 p. 38/Wykonaj ćw. 1 i 3 str.38 w zeszycie ćwiczeń.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
30.03.20r.
Subject: We are writing a test- unit 6
Testy są w waszych skrzynkach mailowych. Odsyłamy same odpowiedzi na kartkach, może być wyraźne zdjęcie. Robimy zad. 1,2,3,4,5,6, 8- dla chętnych. Powodzenia
Brakuje adresów mailowych do nr (podaję te z dziennika): 4,8, 9- doślijcie je jak najszybciej: patrz informacja poniżej! Brak adresu i nieodesłanie odpowiedzi do testu w poniedziałek będzie skutkowało oceną ndst! Przypominam też o przesłaniu zadania domowego z dnia 25.03.2020r. Testy prześlę na wasze podane maile około godz. 10.00. Macie 45 minut na napisanie testu- na kartkach. Odpowiedzi, może być zdjęcie tej kartki, proszę przesłać tego samego dnia. Pamiętajcie, aby tego dnia usiąść i napisać oraz odesłać test. Piszcie wszystko samodzielnie. Reszta informacji poniżej.
Pozdrawiam.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kochani. W poniedziałek 30.03.2020r. napiszemy sprawdzian z VI rozdziału. Testy prześlę wam mailem. Zatem poproszę o wysłanie do mnie wiadomości mailowych, abym zdobyła wasze maile i mogła wam przesłać test. W tytule wpiszcie swoje imię i nazwisko oraz klasę! Prześlę test w załączniku i proszę, aby odesłać same odpowiedzi tego samego dnia.Mój mail: annasroka@spromanowo.onmicrosoft.com
W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt mailowy: annasroka@spromanowo.onmicrosoft.com
26.03.2020r.
Witajcie! Oto zadania na dzisiejszy dzień:
Cel zajęć: Utrwalamy materiał z VI rozdziału.
Do odnotowania w zeszycie:
Subject: Revision- unit 6
1. Ex. 1,2,4,5 p.85 - Wykonujemy zad. 1,2,4,5(was/were)str. 85.
Uwaga! W zad.1 wypisujemy, np. 1A-church... i tak aż do 4C.
W razie wątpliwości proszę przesłać wyraźne zdjęcie zrobionego zadania i zapytanie na powyższy mail.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
25.03.2020r.
Witajcie! Oto zadania na dzisiejszy dzień:
Cel zajęć: Poznajemy słynne miejsca i budowle w Londynie.
Na początek wejdź w ten oto link i obejrzyj filmik o Londynie, proponuję wszystkie 3 części, są mega ciekawe: https://www.youtube.com/watch?v=vsOTafQ4uwE
Do odnotowania w zeszycie:
Subject: Life in Britain
1. Read and listen- ex.2 p.84 (text- Life in Britain)
2. Przepisz i przetłumacz słówka z tekstu. Patrz- słowniczek str. 127. Zwróć szczególną uwagę na: south, population, thing oraz słówka z czerwonej ramki.
3. Odnotuj w zeszycie miejsca i budynki Londynu- ex. 1 p.84 i dopasuj fotografie (a-d). W razie problemów sprawdź nazwy w internecie.
5. homework (zad. dom.) ex. 3 p. 84/Wykonaj zad. 3 str.84 z podręcznika. Przepisz całe zdania do zeszytu, uzupełnij je i prześlij (może być zdjęcie lub same odpowiedzi w załączniku) na mojego maila podanego poniżej do piątku 27.03.20r. W temacie maila proszę podać imię i nazwisko dziecka. W razie niepewności co do reszty zadań lub innych pytań proszę o kontakt lub wysłanie wyraźnego zdjęcia wykonanego zadania na mojego maila: annasroka@spromanowo.onmicrosoft.com