UWAGA
W piątek 26 czerwca jest zakończenie roku szkolnego. Jest ono inne z powodu epidemii, bo nie możemy się wszyscy spotkać w sali wiejskiej na uroczystości, ale każda klasa będzie miała rozdawane świadectwa w różnych salach i różnych godzinach.
Nasza klasa może odbierać świadectwa w godzinach 11.00- 11.45 w klasie koło sekretariatu (oczywiście w budynku w Romanowie Dolnym). Należy przestrzegać reżimu sanitarnego, pamiętać o dezynfekcji rąk i maseczkach.
Jeżeli ktoś z jakiejś ważnej przyczyny nie odbierze w tym dniu świadectwa, może je odebrać w sekretariacie.
24 i 25 czerwca
Temat: Jedziemy na wakacje
Zagadnienia: Krzysztof Kolumb- żeglarz i odkrywca, plany wakacyjne, poznanie opowiadania „Wakacje” z cyklu „Listy od Hani i Henia”, ustalanie wakacyjnego kodeksu, rodzaje zdań, uzupełnianie zdań, wykonanie wakacyjnego obrazka techniką kolażu, utrwalenie poznanych piosenek i zabaw ruchowych do wybranych utworów muzycznych.
moja_szkola_moi_przyjaciele.docx |
instrukcja_do_tematu_jedziemy_na_wakacje_24_i_25___czerwca.docx |
..................................
23 czerwca
Temat: Wakacyjne porady
Zagadnienia: poznanie zasad bezpiecznej zabawy podczas wakacyjnych wyjazdów, układanie wakacyjnych porad i zapisywanie ich w zeszycie, doskonalenie techniki czytania, nazywanie przedmiotów potrzebnych na wakacjach, ćwiczenia rozwijające spostrzegawczość i motorykę małą.
instrukcja_do_tematu_wakacyjne_porady_23_czerwca.docx |
wiersz.docx |
.................................
22 czerwca
Temat: Smok Wawelski
Zagadnienia: Poznanie legendy „O Smoku Wawelskim”, podpisywanie rysunków wyrazami, rozwiązanie krzyżówki, gra planszowa „Paw” utrwalająca dodawanie liczb,
instrukcja_do_tematu_smok_wawelski_22_czerwca.docx |
...............................
19 czerwca
Temat: O dinozaurach słów kilka
Zagadnienia: Poznanie legendy „O smoku wawelskim”, czytanie tekstu o dinozaurach, poznanie ich nazw, ćwiczenia w pisaniu utrwalające pisanie dwuznaków, ćwiczenia grafomotoryczne, rysowanie po śladzie, rozwiązywanie zadań tekstowych rozwijających logiczne myślenie, ćwiczenia rozwijające spostrzeganie, uzupełnianie rysunku elementami zgodnie z podanym wzorem.
instrukcja_do_tematu_o_dinozaurach_slow_kilka_19_czerwca.docx |
.....................................
15 czerwca
Temat: Skąd się wzięły smoki?
Zagadnienia: Poznanie opowiadania „Historia o ostatnim smoku na świecie „ Tove Janssona, poznanie informacji na temat smoków i dinozaurów, układanie wyrazów z sylab, ćwiczenia w starannym zapisywaniu zdań, utrwalenie pojęć „Na lewo, na prawo”, przeliczanie i zaznaczanie odszukanego elementu, obliczenia pieniężne.
instrukcja_do_tematu_skad_sie_wziely_smoki_15_czerwca.docx |
....................................
10 czerwca
Temat: W barwach tęczy
Zagadnienia: poznanie wiersza Bożeny Janusik Pejzaż, tęcza jako zjawisko atmosferyczne, barwy podstawowe i pochodne, pisanie po śladzie- wyrazy z ó wymiennym, malowanie tęczy, rozwiązywanie zadań tekstowych- obliczenia zegarowe i pieniężne.
instrukcja_do_tematu_w_barwach_teczy_10_czerwca.docx
.....................................
9 czerwca
Temat: Mieszkańcy kolorowej łąki
Zagadnienia: poszerzenie wiadomości nt. owadów, owady pożyteczne i szkodniki, cykl rozwojowy motyla, ćwiczenia w czytaniu i pisaniu zdań, rozwiązywanie zadań tekstowych, utrwalenie pojęć związanych z czasem i masą, utrwalenie utworów wokalnych poznanych w klasie 1, zabawy muzyczno-ruchowe doskonalące koordynację całego ciała.
instrukcja_do_tematu_mieszkancy_kolorowej_laki_9_czerwca.docx
...............................
8 czerwca
Temat: Różnobarwna działka
Zagadnienia: wiosenna łąka- rośliny i zwierzęta, obraz Vincenta van Gogha „Ogród kwiatowy”, nazwy części sadzonki truskawki, rozwiązywanie zagadek, pojęcia rok, miesiąc, proste obliczenia kalendarzowe.
instrukcja_do_tematu_roznobarwna_dzialka__8_czerwca.docx |
............................
5 czerwca
Temat: Kolorowy rok
Zagadnienia: cztery pory roku, pytania i odpowiedzi związane z ulubioną porą roku, wyrazy oznaczające nazwy ludzi, zwierząt, roślin i rzeczy, pisanie nazw pór roku, praca plastyczna „Drzewo za oknem w ulubionej porze roku”, Zabawy matematyczne utrwalające dodawanie i odejmowanie liczb. Zabawy ruchowe „Sportowa planszówka”
instrukcja_do_tematu_kolorowy_rok_5_czerwca.docx |
..................................
4 czerwca
Temat: Jacy jesteśmy?
Zagadnienia: ćwiczenia w czytaniu zdań, pisanie wyrazów i zdań, wskazywanie mocnych stron uczniów, autoprezentacja, uzupełnianie piramid matematycznych, dodawanie trzech składników w zakresie 20, dopełnianie do dziesiątki, dobieranie par liczb tworzących dziesiątki, wartość rytmiczna półnuta, zabawy rytmiczne w rytmie półnuty i ćwierćnuty, ćwiczenia ogólnorozwojowe kształtujące motorykę dużą i małą.
instrukcja_do_tematu_jacy_jestesmy_4_czerwca.docx
........................
3 czerwca
Temat: Jesteśmy uczniami
Zagadnienia: analiza i synteza wyrazów z dż, doskonalenie techniki czytania na różnych poziomach, czytanie ze zrozumieniem, łączenie podpisów z ilustracją, cechy dobrego ucznia, ćwiczenia grafomotoryczne, nauka pisania dwuznaków dż, Dż na podstawie wyrazów dżem ,Andżelika. Litr jako jednostka pojemności, odczytywanie zawartości wody w pojemnikach, dopełnianie do wartości 20 litrów wody, zapisywanie działań na obliczanie pojemności wody w pokazanych na ilustracjach pojemnikach.
instrukcja_do_tematu_jestesmy_uczniami_3_czerwca.docx
.................................
2 czerwca
Temat: Wspaniałych rodziców mam
Zagadnienia: poznanie tekstu- inscenizacji Danuty Gellnerowej i Doroty Gellner „Dzieci czwórka i laurka”, doskonalenie umiejętności czytania, zapisywanie zdań na dany temat, łączenie dat z nazwą święta, poznanie jednostki pojemności 1 litr, porównywanie ilości płynów, ćwiczenia ogólnorozwojowe w rytmie muzyki.
instrukcja_do_tematu_wspanialych_rodzicow_mam_2_czerwca.docx
....................
1 czerwca
Temat : Dzień Dziecka
Kochane Dzieciaki , koniecznie obejrzyjcie :
a na stronie głównej w aktualnościach jest instrukcja na Wasz Dzień Dziecka :)
Bawcie się dobrze :)
...........................
29 maja
Temat : Ruch w mieście
Zagadnienia: analiza ilustracji przedstawiającej miasto, ćwiczenia w pisaniu wyrazów i zdań, czytanie zdań, wykonanie pracy plastycznej „Miasto” techniką kolażu, dodawanie i odejmowanie liczb w zakresie 20- ćwiczenia utrwalające, zabawy ruchowe przy muzyce
instrukcja_do_tematu_ruch_w_miescie_29_maja.docx
efekty_pojazdy.mp3 |
...........................
28 maja
Temat: Jesteśmy pasażerami
Zagadnienia: analiza wzrokowo-słuchowa wyrazów z dź i dzi, czytanie tekstów na różnych poziomach, czytanie ze zrozumieniem, ćwiczenia grafomotoryczne, nauka pisania dź, Dź na podstawie wyrazów dźwig, niedźwiedź oraz dzi, Dzi na podstawie wyrazów dziadek, Jadzia, gra planszowa Wyprawa do zoo, dodawanie i odejmowanie w zakresie 20
instrukcja_do_tematu_jestesmy_pasazerami_28_maja.docx
.....................
27 maja
Temat: Niesamowite muzea
Zagadnienia: wysłuchanie tekstu „Niesamowite muzea”, czytanie tekstów, rodzaje muzeów, nazwy ludzi i rzeczy, pisanie wyrazów i zdań, powtórzenie –monety i banknoty – rozwiązywanie zadań tekstowych na dodawanie i odejmowanie oraz obliczenia pieniężne w zakresie 20, wirtualne spacery w muzeum narodowym w Warszawie i zamku krzyżackim w Malborku
instrukcja_do_tematu_niesamowite_muzea_27_maja.docx
..........................
26 maja
Temat : Niesamowite budowle
Zagadnienia: składanie życzeń z okazji Dnia Matki, poznanie znaczenia słowa architekt, wypowiedzi na temat tekstu Słynne budowle, doskonalenie techniki czytania na różnych poziomach, ćwiczenia grafomotoryczne, Jednostki czasu – tydzień, rozwiązywanie zadań tekstowych na obliczenia czasowe, ćwiczenia ruchowe ogólnorozwojowe do muzyki.
instrukcja_do_tematu_niesamowite_budowle_26_maja.docx |
sp1_lekcjewielkiegoformatu_europa.pdf
...........................
25 maja
Temat : Jesteśmy Europejczykami
Zagadnienia: Zapoznanie z tekstem Grzegorza Kasdepke „Moje podwórko, mój wszechświat”, posługiwanie się mapą Europy, ćwiczenia w kształtnym pisaniu, wypowiedzi na temat tekstu Consuela z cyklu Listy od Hani i Henia, powtórzenie – tydzień, proste obliczenia kalendarzowe, wysłuchanie utworu „Oda do radości” Ludwika van Beethovena (hymnu UE)
instrukcja_do_tematu_jestesmy_europejczykami_25_maja.docx |
sp1_lekcjewielkiegoformatu_europa.pdf
nowi_tropiciele_listy_od_hani_i_henia_16_consuela.mp3
....................
22 maja
Temat: Mój kraj – Polska
Zagadnienia : poszerzanie czynnego słownictwa uczniów związanego z tematem Polska, mapa Polski , rzeki i miasta w Polsce, podróż po Polsce, przepisywanie zdań, zabytki Warszawy, ćwiczenia w czytaniu sylab i wyrazów z cz, praca plastyczna dowolną techniką- Mój kraj – Polska, zabawy muzyczno-ruchowe usprawniające motorykę dużą.
instrukcja_do_tematu__moj_kraj__polska_22_maja.docx
..............................
21 maja
Temat: Czekoladowy raj
Zagadnienia: upodobania żywieniowe i jedzenie słodyczy –ich wpływ na nasze zdrowie, analiza i synteza wzrokowo-słuchowa wyrazów z cz, czytanie tekstów na różnych poziomach, ćwiczenia grafomotoryczne, nauka pisania dwuznaków cz, Cz na podstawie wyrazów czekolada, Czesia, kolorowanie zakodowanej ilustracji, kilometr jako miara odległości, rozwiązywanie zadań tekstowych dotyczących obliczania odległości obiektów, taniec przy utworach „Czekolada”, „Zygzak”
instrukcja_do_tematu_czekoladowy_raj_21_maja.docx
...........................
20 maja
Temat: Moja mała ojczyzna
Zagadnienia: słuchanie tekstu „Majowe święto” z cyklu „Listy od Hani i Henia”, tradycje związane z obchodzeniem majowych świąt, moje miejsce zamieszkania, czytanie na różnych poziomach, dwuznak sz –ćwiczenia w czytaniu i pisaniu, Kilometr jako miara odległości- czytanie planu, porównywanie odległości
instrukcja_do_tematu_moja_mala_ojczyzna_20_maja.docx |
................................
19 maja
Temat : Na wycieczce w lesie
Zagadnienia: las, jako dom zwierząt-zasady zachowania się w lesie, czytanie tekstów na różnych poziomach, analiza i synteza wzrokowo-słuchowa wyrazów z głoską sz, ćwiczenia grafomotoryczne, nauka pisania dwuznaku sz, Sz, przepisywanie zdań, kilometr jako miara odległości, rozwiązywanie zadań tekstowych -czytanie planu, zabawa ruchowa „Sportowa planszówka”
instrukcja_do_tematu_na_wycieczce_w_lesie_1905.docx
...............................
18 maja
Temat: Niezwykłe kolekcje
Zagadnienia: doskonalenie czytania z wykorzystaniem technik szybkiego czytania, wypowiedzi na temat kolekcji, układanie zdań z wybranymi nazwami czynności, rozwiązywanie rebusów, rodzina słowa „zabawa”, ćwiczenia grafomotoryczne, kolorowanie obrazka wg podanego kodu.
instrukcja_do_tematu_niezwykle_kolekcje_1805.docx |
..............................
15 maja
Temat : Nasze ulubione zajęcia
Zagadnienia : Zapoznanie z tekstem Moje hobby, formy aktywnego spędzania wolnego czasu, ćwiczenia w czytaniu tekstów na różnych poziomach, układanie i zapisywanie zdań, dyscypliny sportowe, rozwiązywanie zadań tekstowych –obliczenia pieniężne, ćwiczenia muzyczno-ruchowe
instrukcja_do_tematu_nasze_ulubione_zajecia1505.docx |
..........................
14 maja
Temat : Dbam o zdrowie
Zagadnienia: zapoznanie z treścią wiersza Małgorzaty Strzałkowskiej „Paliwo” nt. właściwego odżywiania, nazwy owoców i warzyw, próby oceny zachowania bohaterów opowiadania „Dziwna babcia” z cyklu „Listy od Hani i Henia”, praca plastyczna pt. Zdrowe odżywianie lub wykonanie zdrowej przekąski, ćwiczenia utrwalające dodawanie i odejmowanie liczb w zakresie 20, ćwiczenia ruchowe inspirowane muzyką
instrukcja_do_tematu_dbam_o_zdrowie.docx |
.........................
13 maja
Temat :U lekarza
Zagadnienia : poznanie pojęcia higiena osobista, zapoznanie z treścią wiersza Jana Brzechwy „Natka-szczerbatka”, ćwiczenia w pisaniu i czytaniu, nazwy specjalizacji lekarskich, rozwiązywanie zadań tekstowych – dodawanie trzech składników w zakresie 30, rozkład liczb drugiej dziesiątki na składniki
instrukcja_do_tematu_u_lekarza_1305.docx
..........
12 maja
Temat : Segregujemy odpady
Zagadnienia: poszerzenie słownictwa o wyrazy recykling i surowce wtórne, doskonalenie techniki czytania na różnych poziomach, doskonalenie umiejętności pisania wyrazów z dz, przepisywanie zdań, wyrazy rymujące się, utrwalenie pisowni wyrazów z rz i ż, rozwiązywanie zadań tekstowych w zakresie 20, utrwalenie brzmienia poznanych instrumentów w utworach muzycznych, ćwiczenia ogólnorozwojowe –zumba dla dzieci.
instrukcja_do_tematu_segregujemy_odpady_1205.docx
......................................
11 maja
Temat : Historia dzbanka
Zagadnienia : Ćwiczenia w czytaniu tekstów na różnych poziomach, poznanie dwuznaku dz na podstawie wyrazu dzbanek, nauka pisania dz, Dz, ćwiczenia grafomotoryczne, centymetr jako miara długości, rozwiązywanie zadań tekstowych dotyczących porównywania długości przedmiotów, ozdabianie wybraną techniką plastyczną słoika – kubek na długopisy
instrukcja_do_tematu_1105.docx
........................................
8 maja
Temat : Święto drzewa
Zagadnienia :rozwiązywanie zagadek, wygląd drzew, liści i owoców, budowa drzewa, przedmioty wykonane z drewna, poznanie nazw wybranych drzew, ćwiczenia w czytaniu i pisaniu, centymetr jako miara długości, proste obliczenia długości i zapisywanie wyników, instrumenty dęte drewniane (flet prosty i flet poprzeczny), wysłuchanie utworu Szwajcarski zegarek ze Suity alpejskiej Benjamina Brittena, ćwiczenia ruchowe do muzyki rozrywkowej
..........................
7 maja
Temat: Do czego potrzebny jest wiatr?
Zagadnienia: poznanie treści wiersza Juliana Tuwima „Dwa wiatry”, wysłuchanie tekstu „Groźne żywioły”, rola wiatru w życiu człowieka, ćwiczenia w czytaniu na różnych poziomach, pisanie wyrazów i zdań z dwuznakiem rz, wykonanie wiatraczka zgodnie z instrukcją, ćwiczenia ruchowe i oddechowe.
................................
6 maja
Temat : Wiosenne porządki
Zagadnienia: środowisko naturalne i potrzeba segregowania odpadów, ćwiczenia grafomotoryczne, poznanie dwuznaku rz na podstawie wyrazu rzeka i Jerzy, czytanie tekstu zawierającego dwuznak rz, gra matematyczna „Suma”, doskonalenie rachunku pamięciowego w zakresie 20, śpiewanie piosenki ekologicznej.
.................
5 maja
Temat: Strażacy w akcji
Zagadnienia: praca strażaka, cechy strażaka, ćwiczenia w czytaniu tekstów na różnych poziomach, zapoznanie z lekturą „Jak Wojtek został strażakiem” Cz. Janczarskiego, ćwiczenia w pisaniu z literą ż, numery telefonów do służb ratunkowych, rozwiązywanie zadań tekstowych na dodawanie w zakresie 20, obliczenia pieniężne, ćwiczenia ruchowe usprawniające motorykę ciała oraz koordynację ruchową, reagowanie ruchem na rytm.
....................
4 maja
Temat : Ż jak żaba
Zagadnienia : łąka, jako dom zwierząt, poznanie liter ż, Ż, nauka pisania tych liter, ćwiczenia w czytaniu tekstów na różnych poziomach, ćwiczenia grafomotoryczne, dodawanie w zakresie 20 bez przekraczania progu dziesiątkowego
instrukcja_do_tematu_405.docx |
..................
30 kwietnia
Temat : Na majówkę
Zagadnienia: majowe święta- poznanie nazw i tradycji ich obchodzenia, symbole narodowe Polski, uzupełnianie zdań, wielka litera w nazwach świąt, praca plastyczna –Orzeł Biały, śpiewanie piosenki Jestem Polakiem, dodawanie trzech składników.
Do dzisiejszego tematu potrzebna będzie część 5 (podręcznik i ćwiczenia)
instrukcja_do_tematu_3004.docx |
..........................
29 kwietnia
Temat : Strach ma wielkie oczy
Zagadnienia: wysłuchanie tekstu Strach ma wielkie oczy z cyklu „Listy od Hani i Henia”, nazywanie emocji, utrwalanie pojęć związanych z czasem : tydzień, rozwiązywanie zadania tekstowego, utrwalenie budowy taktu na dwa
instrukcja_do_tematu_2904.docx
W każdą środę w zakładce Zajęcia umuzykalniające Gramy śpiewamy tańczymy zamieszczę materiały dla uczniów w ramach zajęć kółka muzycznego. Dzisiaj pierwsze zajęcia. (proszę kliknąć w zakładkę u góry strony)
..............................
28 kwietnia
Temat : Śpiąca królewna
Zagadnienia : poznanie treści baśni „Śpiąca królewna”, odpowiadanie na pytania, ćwiczenia w pisaniu zdań, utrwalenie pisowni wyrazów ze zmiękczeniami, wykonanie pracy plastycznej inspirowanej tekstem baśni, utrwalenie piosenki ekologicznej, dodawanie i odejmowanie w zakresie 20, ćwiczenia usprawniające motorykę całego ciała.
instrukcja_do_tematu_2804.docx
..............................
27 kwietnia
Temat : Szanujmy wodę
Zagadnienia : poznanie znaczenia wody dla człowieka i sposoby jej oszczędzania, czytanie wielopoziomowe, nauka pisania ci, Ci , ćwiczenia w pisaniu wyrazów, rozwiązywanie zadań tekstowych- przeliczanie w zakresie 20,
instrukcja_do_tematu_2704.docx |
.................
24 kwietnia
Temat : Tajemnice ćmy
Zagadnienia : poznanie wiadomości na temat nocnych motyli, jakimi są ćmy, czytanie wielopoziomowe, poznanie litery ć, Ć , nauka pisania tych liter, ćwiczenia grafomotoryczne, rozwiązywanie zadań tekstowych- przeliczanie w zakresie 20, ćwiczenia ruchowe inspirowane muzyką.
instrukcja_do_tematu_2404.docx
........................
23 kwietnia
Temat : Rośliny w naszej klasie
Zagadnienia :poznanie warunków dobrego rozwoju roślin, poznanie nazw wybranych roślin, obowiązki dyżurnego, czytanie wielopoziomowe, doskonalenie techniki rachunkowej- dodawanie i odejmowanie w zakresie 20, ćwiczenia usprawniające motorykę całego ciała, utrwalenie piosenki Nasz świat w naszych rękach.
instrukcja_do_tematu_2304.docx
...............................
22 kwietnia
Temat : Po co komu woda? Dzień Ziemi
Zagadnienia: zapoznanie z tekstem Błękitna planeta, czytanie na różnych poziomach, maszyny napędzanie wodą, rola wody w życiu ludzi, roślin i zwierząt, niszczycielska działalność wody, zasady właściwego i bezpiecznego reagowania w czasie zagrożeń, śpiewanie piosenki ekologicznej - Nasz świat w naszych rękach
instrukcja_do_tematu_2204.docx |
...............................
21 kwietnia
Temat: Zabawa
Zagadnienia: poznanie opowiadania „Zabawa” z cyklu Listy od Hania i Henia , ocena zachowania bohaterów, ustalanie kolejności zdarzeń w historyjce, Praca plastyczna „Moja ulubiona zabawa podwórkowa”, doskonalenie techniki rachunkowej- dodawanie i odejmowanie w zakresie 20, nauka piosenki ekologicznej z okazji Dnia Ziemi
instrukcja_do_tematu_2104.docx
.................................
20 kwietnia
Temat : W co się bawić na podwórku?
Zagadnienia: poznanie wiersza D.Wawiłow „Kałużyści”, wzbogacanie czynnego słownictwa, czytanie wielopoziomowe, tworzenie zdań z rozsypanki wyrazowej, pamiętanie o zachowaniu zasad bezpieczeństwa podczas zabaw i spotkaniu z nieznajomymi osobami, liczenie w zakresie 20, porównywanie różnicowe( o ile więcej, o ile mniej), udział w akcji „Będzie dobrze” –praca plastyczna
instrukcja_do_tematu_2004.docx |
.................................
17 kwietnia
Temat : Zabawa w podchody
Zagadnienia : poznanie zasad zabawy w podchody, czytanie tekstów, nazwy ludzi i rzeczy( klasyfikowanie nazw), dodawanie i odejmowanie w zakresie 20, rozwiązywanie zadań tekstowych, wystukiwanie rytmu w melodii, ćwiczenia muzyczno-ruchowe usprawniające koordynację ruchową.
instrukcja_do_tematu_1704.docx |
............................
16 kwietnia
Temat : Śmigus-dyngus
Zagadnienia: poznanie tradycji lanego poniedziałku, rozpoznawanie i nazywanie emocji, analiza głoskowa
wyrazów, pisanie zdań, ćwiczenia grafomotoryczne, liczby w aspekcie porządkowym, rozwiązywanie zadań tekstowych,Ćwiczenia ruchowe rozwijające koordynację ruchową, reagowanie na rytm.
|
instrukcja_do_tematu_1604.docx |
.....................
15 kwietnia
Temat : Świąteczny stół
Zagadnienia: wypowiedzi na temat potraw na świątecznym stole, doskonalenie techniki czytania, układanie i zapisywanie wyrazów, liczby w zakresie 20, grupowanie wg podanej zasady, ćwiczenia rachunkowe.
instrukcja_do_tematu_1504.docx
.....................
8 kwietnia
Temat: Przygotowania do świąt
Zagadnienia: czytanie wiersza ks. Jana Twardowskiego „Wesołe jajko”, poznanie zwyczajów związanych z Wielkanocą, ćwiczenia w kształtnym pisaniu, dodawanie w zakresie 20, utrwalenie liczb w aspekcie porządkowym, wielkanocne pisanki- technika dowolna
instrukcja_do_tematu_0804.docx |
................................
7 kwietnia
Temat : Ptaki powracają
Zagadnienia: zmiany w przyrodzie wiosną, rozpoznawanie ptaków wracających z ciepłych krajów, układanie i zapisywanie zdań, powiedzenia z nazwą ptaka, rozwiązywanie zadań tekstowych na dodawanie i odejmowanie w zakresie 20, zabawy muzyczno-ruchowe
instrukcja_do_tematu_0704.docx |
.............................
6 kwietnia
Temat : Niespodzianki wiosny
Zagadnienia: zmiany w przyrodzie zachodzące wiosną, zmysły człowieka pozwalające poznawać otoczenie, wiosenne kwiaty, czytanie zdań, pisanie wyrazów ze zmiękczeniami, dodawanie i odejmowanie w zakresie 20, porównywanie różnicowe, rozwiązywanie zadań tekstowych.
instrukcja_do_tematu_0604.docx
...........................
3 kwietnia
Temat: Małe i duże zwierzęta
Zagadnienia: zwierzęta żyjące na wsi, pisanie wyrazów z zi, czytanie tekstów, utrwalenie wyrazów ze zmiękczeniami (si, ś, zi, ź), dodawanie i odejmowanie liczb w obrębie drugiej dziesiątki bez przekraczania progu dziesiątkowego, aspekt porządkowy liczby, ćwiczenia muzyczno-ruchowe
instrukcja_do_tematu_0304.docx |
.................................
2 kwietnia
Temat : Kazio i źrebak
Zagadnienia: analiza i synteza słuchowa i wzrokowa wyrazów z ź, czytanie tekstów, ćwiczenia grafomotoryczne, nauka pisania liter Ź, ź na podstawie wyrazu źrebak, porównywanie wielkości i długości różnych przedmiotów, określenia większy-mniejszy, dłuższy-krótszy, tej samej długości, centymetr jako jednostka miary.
instrukcja_do_tematu_204.docx |
.................
1 kwietnia
Temat : Żegnaj zimo! Witaj wiosno!
Zagadnienia : wypowiedzi na temat powitania wiosny, czytanie tekstów na różnych poziomach, pisanie wyrazów, odejmowanie typu 12-2, 15-5, rozwiązywanie zadań tekstowych, trąbka- instrument dęty blaszany, rytmiczna rozgrzewka
instrukcja_do_tematu_104.docx |
................................
31 marca
Temat : NIE DAJ SIĘ CHOROBIE
Zagadnienia : poznanie wiersza Jana Brzechwy „Żaba”, udzielanie odpowiedzi na pytania, analiza i synteza głoskowa wyrazów, czytanie i przepisywanie zdań, praca lekarza, wpływ warunków pogodowych na zdrowie człowieka, dodawanie i odejmowanie liczb w zakresie 20
instrukcja_do_tematu_3130.docx |
.............................................
30 marca
Temat : W MARCU JAK W GARNCU
Zagadnienia: czytanie wiersza, poznanie zwrotu ubierać się na cebulkę, rozmowa nt. marcowej pogody- elementy pogody, jej zmienność, pisanie wyrazów związanych z marcową pogodą, dodawanie i odejmowanie liczb w zakresie 12, liczenie do 12, wysłuchanie utworu „Wiosna”A.Vivaldiego, wykonanie pracy plastycznej inspirowanej utworem muzycznym.
instrukcja_do_tematu_3030.docx |
................................
27marca
Temat : LECIMY W KOSMOS
Zagadnienia: Mikołaj Kopernik- jego odkrycie, wzbogacanie słownictwa o wyrazy związane z Kosmosem, doskonalenie umiejętności czytania i pisania wyrazów i zdań,
Zabawy matematyczne i ruchowe.
instrukcja_do_tematu_2703.docx |
.............................
26 marca 2020
Temat: GALAKTYCZNA NIESPODZIANKA
Zagadnienia:
- Przeliczanie do20
- Poznanie liter si, Si. czytanie tekstów, pisanie zdań.
- Astronauta
Podręcznik s.5,6,8,9, karty ćwiczeń s.6 i 7, karty matematyczne s.8 i 9, podr.s 94.
instrukcja_do_tematu_2603.docx
.....................
25 marca 2020
Temat: MAŁY KONSTRUKTOR
Zagadnienia:
- Przeliczanie do20
- Poznanie liter ś, Ś. czytanie wyrazów z nową literą, nauka pisania liter ś, Ś.
- Rakieta - pojazd kosmiczny
................................................................
Drodzy Rodzice i Uczniowie!
Do kontaktu w czasie zdalnego nauczania posłuży nam strona internetowa szkoły (zakładka ZDALNE NAUCZANIE/KLASA1/EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA)
oraz e-mail : justynalasocka@spromanowo.onmicrosoft.com
Aby powstała baza naszej klasy, proszę Państwa o przysłanie na adres: justynalasocka@spromanowo.onmicrosoft.com wiadomości.
W treści proszę wpisać imię i nazwisko dziecka. Taka forma kontaktu z Państwem i uczniami umożliwi przesyłanie materiałów uczniom, odsyłanie wykonanych zadań ( zdjęcia, skany itp.) w celu monitorowania pracy uczniów, omówienie zagadnień oraz wyjaśnienie wszelkich wątpliwości.
Czekam i pozdrawiam
Justyna Lasocka