W razie pytań proszę o kontakt mailowy: annasroka@spromanowo.onmicrosoft.com
25.06.20r.
Subject: Podsumowanie kl. II- cz. 2
1. Rozdział III- At home- utrwalamy nazwy członków rodziny:
https://wordwall.net/pl/resource/915374/angielski/family-members
2. Rozdział II- Clothes- utrwalamy nazwy ubioru:
https://wordwall.net/pl/resource/348645/gold-sparks-unit-2-clothes
3. Rozdział I- School- utrwalamy nazwy mebli:
https://wordwall.net/pl/resource/1897810/angielski/furniture
HAPPY HOLIDAYS!
--------------------------------------------------------------------------
23.06.20r.
Subject: Podsumowanie kl. II- cz. I
W celu podsumowania kl. II proponuję dzieciom mega ciekawe gry i zabawy on-line.
Aby lepiej się je wykonywało proponuję powiększyć obraz.
Gdy dziecko wykona całe zadanie, klikamy w prześlij odpowiedzi i uzyskujemy wynik oraz korektę zadania.
Do tych gier on-line zainteresowane dzieci mogą wracać nawet w wakacje.
1. Rozdział VI- Playtime- utrwalamy nazwy czynności:
https://wordwall.net/pl/resource/2990364/i-can-quiz
https://wordwall.net/pl/resource/2054343/angielski/gold-sparks-unit-6
2. Rozdział V- Favourite things- utrwalamy nazwy ulubionych rzeczy:
https://wordwall.net/pl/resource/1887694/angielski/gold-sparks-2-favourite-things
https://wordwall.net/pl/resource/839577/angielski/unit-5-gold-sparks-2
3. Rozdział IV- Food- utrwalamy nazwy potraw:
https://wordwall.net/pl/resource/995550/angielski/food-gold-sparks-2-cz-1
https://wordwall.net/pl/resource/823597/angielski/food-gold-sparks-2
https://wordwall.net/pl/resource/1010042/angielski/gold-sparks-2-food-quiz
C.d.n.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
09.06.20r.
Subject: Bob and Olly
1. Ex. 1 p. 69/ Zad. 1 str. 69- dzieci słuchają historyjki i odnotowują kluczowe zwroty:
26_sciezka_26.mp3 |
Where are you? Gdzie jesteś? I`m here! Tutaj jestem! It`s a puppet. To jest kukiełka.
Get out of my shop! Wynoście się z mojego sklepu! Let`s go! Chodźmy! Very good! Bardzo dobrze!
2. Ex. 1 p. 58/ Ćw. 1 str. 58 w zeszytach ćwiczeń- dzieci łączą pytanie z odpowiednim bohaterem, a następnie na podstawie historyjki zakreślają właściwą odpowiedź.
3. Ex. 2 p. 58/ Ćw. 2 str. 58 w zeszytach ćwiczeń- kończymy wypowiedzi odpowiednim słówkiem z ramki. Korzystamy przy tym z nowo poznanego słownictw- pkt. 1 naszych zajęć.
4. Check/ Sprawdzamy:
ex_12_p_58.docx |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
04.06.20r.
Subject: I can`t play football./ Ne umiem grać w piłkę nożną.
Cel: Utrwalenie zdań typu: I can…/ I can`t…
1. Ex. 1 p. 65/ Zad. 1 str. 65 podręcznik- czytamy i podajemy imię dziecka, o którym jest mowa.
2. Ex. 2 p. 54/ Ćw. 2 str. 54 zeszyt ćwiczeń- piszemy zdania typu: I can… , gdy zobaczymy znaczek V lub zdania typu: I can`t… , gdy zobaczymy znaczek X.
3. Check/ Sprawdzamy poprawność ćwiczenia:
ex_2_p_54.docx |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
02.06.20r.
Subject: Can you swim?
Cel: Zadajemy pytania i odpowiadamy na nie.
1. Ex. 1 p. 66/ Zad.1 str. 66- podręcznik. Posłuchajcie Pata i Minnie jak odgadują, jakim są robotem. Zwróćcie uwagę na to, w jaki sposób zadają pytania i jak na nie odpowiadają. Spróbujcie zadawać pytania o inne roboty:
22_sciezka_22.mp3 |
2. Ex. 1 p. 55/Ćw. 1 str. 55- zeszyt ćwiczeń- odpowiadamy na pytania zgodnie z prawdą. Kolumna Me- dotyczy was, a kolumna My friend- waszego kolegi/ waszej koleżanki. Proponuję wpisywać całe odpowiedzi, np.: Yes, I can. lub No, I can`t.
------------------------------------------------------------------------------
Zachęcam do przesyłania zdjęć kwiatka dla mamy.
28.05.20r.
Subject: Let`s play!/ Pobawmy się!
Cel: Zdania z czasownikiem can`t
1. Ex. 1 p. 62/ Zad. 1 str. 62- posłuchajcie i odnotujcie nowe zwroty: Can you…? Czy umiesz…?
Yes, I can. Tak, umiem. No, I can`t. Nie, nie umiem. I can`t…. Nie umiem…..
2. Postarajcie się opowiedzieć poszczególne scenki.
3. Dokańczamy zdanie: I can`t………… - Nie umiem…………. . np.: I can`t ride a horse. Nie umiem jeździć konno.
4. Chętne dzieci mogą narysować wybraną scenkę.
--------------------------------------------------------------------------
26.05.20r.
Subject: Mother`s Day/ Dzień Mamy
1. Listen to the song/ Wysłuchaj piosenki o mamie:
Słownictwo:
I love my mommy. Kocham moją mamę.
Here`s a kiss and a hug for you. Buziak i przytulenie dla ciebie.
Thank you mommy for all you do. Dziękuję ci mamo za wszystko, co robisz.
Happy Mother`s Day. Szczęśliwego Dnia Mamy.
I love you. Kocham cię.
https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng
2. Make a flower for your mother./ Wykonaj kwiatka dla mamy:
https://www.youtube.com/watch?v=na4XF5zVn6w
lub z opisem słownym: https://www.youtube.com/watch?v=OXVpEl6p3eU
-------------------------------------------------------------------------------
21.05.20r.
Subject: I can play the violin./ Potrafię grać na skrzypcach.
Cel: Wprowadzenie czasownika „can”
1. Let`s repeat/ Powtórzmy nazwy czynności: https://elt.oup.com/student/newsparksfunzone/level2/pictdict/unit6?cc=pl&selLanguage=pl
2. Odnotowujemy w zeszycie:
I can…- Ja umiem…
Dokańczamy zdanie i chwalimy się, co potrafimy: np. I can dance. Umiem tańczyć.
I can……………………………………………… .
3. Ex. 1 p 52/ Ćw. 1 str. 52 w zeszycie ćwiczeń- łączymy obrazki, a następnie uzupełniamy nazwę czynności.
4. Ex. 1 p. 53/ Ćw. 1 str. 53 w zeszycie ćwiczeń- Czytamy zdania i dopasowujemy je do odpowiedniego obrazka.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
19.05.20r.
Subject: Playtime/ Przerwa na zabawę
Cel: Poznajemy nazwy zabaw i gier.
1. Note!/ Zanotujmy: use a computer- korzystać z komputera, play the violin- grać na skrzypcach,
play football-grać w piłkę nożną, ride a horse- jeździć konno, ski- jeździć na nartach,
dance- tańczyć, draw- rysować, jump- skakać, swim- pływać.
Ćwiczymy wymowę: https://elt.oup.com/student/newsparksfunzone/level2/pictdict/unit6?cc=pl&selLanguage=pl
2.Ex. 1 p. 60- Listen and point/Zad. 1 str. 60- podręcznik, wysłuchaj i wskaż palcem, a następnie posłuchaj wierszyka i wskaż paluszkiem zabawy, których nazwy usłyszysz w wierszyku:
14_sciezka_14.mp3 |
3. Ex. 1, 2 p. 51/ Ćw. 1 i 2 str. 51- zeszyt ćwiczeń.
4. Check your answers:
exercises.docx |
5. Na koniec możecie porównać swój sprawdzian z kartą odpowiedzi:
karta_odpowiedzi_do_testu_kl_iib.docx |
--------------------------------------------------------------------------------------------
14.05.20r.
Subject: We are writing a test- unit 5./ Piszemy test z V rozdziału.
1. Pobieramy test z linku obok:
test__kl_iib.docx |
2. Test wypełniacie samodzielnie przez max. 45 minut. Można go wydrukować i wypełnić lub napisać same odpowiedzi do zadań na czystej, podpisanej kartce.
3. Na koniec poproście rodzica, aby jeszcze w dniu dzisiejszym przesłał wasz test lub odpowiedzi na mail:
annasroka@spromanowo.onmicrosoft.com
Powodzenia na teście! Good luck!
------------------------------------------------------------------------------------------------
12.05.20r.
Subject: Revision- unit 5 / Utrwalamy wiadomości z V rozdziału.
1. Utrwalamy kolory: ex. 1 p. 69/ ćw. 1 str. 69- zeszyt ćwiczeń.
2. Utrwalamy nazwy rzeczy:
ex. 1 p. 50/ ćw. 1 str. 50- zeszyt ćwiczeń
ex. 2 p. 69/ ćw. 2 str. 69- zeszyt ćwiczeń
3. Check your answers/ Sprawdź poprawność wykonanych ćwiczeń:
exercises_cwiczenia.docx |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
07.05.20r.
Subject: Bob and Olly
Cel: Słuchamy historyjki i rysujemy scenki.
Moi drodzy. To już przedostatnia historyjka z Bobem i Ollym.
1. Note/ Odnotujcie zwroty, które posłużą wam do zrozumienia i opowiedzenia historyjki: Let`s play…- Pobawmy się,
hide and seek- w chowanego, Coming!- Idę!, Well done!- Dobra robota!
Quick! Szybko! I`ve got an idea! Mam pomysł Ouch! Ała!
2. Ex. 1 p. 59- Listen! Wysłuchaj historyjki i postaraj się ją opowiedzieć:
13_sciezka_13.mp3 |
3. Ex. 2 p. 49/ Ćw. 2 str. 49- zeszyt ćwiczeń.
4. Check: check.docx
5. Narysuj scenkę, która najbardziej się tobie spodobała.
----------------------------------------------------------------------------------------------
05.05.20r.
Subject: Sing the song
Cel: Poznajemy piosenkę o kolorach.
W dniu 14.05.20r. napiszemy test z V rozdziału. Test obejmuje zagadnienia: nazwy rzeczy; kolory; zdania z „have got”, np.: I have got a … ; pytania z czasownikiem „have got”, np.: Have you got a …?; odpowiedzi: Yes./No.; odpowiedzi na pytania: What`s your favourite colour?/ What`s your favourite toy?
Podręcznik str. 57
1. Zanotuj i postaw przy wyrazach kropkę w odpowiednim kolorze: red (czerwony), blue (niebieski),
purple (fioletowy), green (zielony), yellow (żółty).
2. Ćwiczymy nazwy kolorów. Kliknij w link, aby zagrać w grę: https://elt.oup.com/student/newsparksfunzone/level1/maze/unit2?cc=pl&selLanguage=pl
3. Listen and sing the song/ Wysłuchaj i zaśpiewaj piosenkę: https://elt.oup.com/student/newsparksfunzone/level2/songs/unit5/song?cc=pl&selLanguage=pl
4. Postaraj się opowiedzieć, o czym jest piosenka.
5. Zapisujemy pytania i odpowiadamy na nie:
What`s your favourite colour? Jaki jest twój ulubiony kolor? My favourite colour is… .
What`s your favourite toy? Jaka jest twoja ulubiona zabawka? My favourite toy is… .
----------------------------------------------------------------------------------
30.04.20r.
Subject: Have you got a bike? Czy ty masz rower?
Cel: Zadawanie pytań typu : Have you got..? Czy ty masz…?
Ćwiczymy zadawanie pytań:
1. Ex.1 p.56- Listen, point and repeat./ Zad.1 str.56 w podręczniku- wysłuchaj, powtórz i wskaż paluszkiem:
08_sciezka_8.mp3 |
2. Ex.2 p.56- Listen to Minnie and Pat./ Wysłuchaj Minnie i Pata:
09_sciezka_9.mp3 |
3. PROPOZYCJA: Wykonaj karty do gry z zad.1 i zagraj jak Minnie i Pat.
4. Translate! Przepisz i przetłumacz zdania:
Have you got a computer?.........................................
Have you got a football?..........................................
Have you got paints?...............................................
Czy ty masz zegarek?............................................
Czy ty masz rower?...............................................
Czy ty masz aparat fotograficzny?.......................................
5. Check your answers./ Sprawdź: answers_questions.docx
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
28.04.20r.
Subject: I`ve got a ball. Ćwiczenia.
Cel: Ćwiczymy zdania typu: I`ve got… ./Ja mam… .
1. Ex.1 p.44- zeszyt ćwiczeń (Napisz zdania z rozsypanki i wpisz numer zdania do właściwego obrazka.)
2. Ex.2 p.44- zeszyt ćwiczeń (Zaznacz i narysuj 3 rzeczy, a następnie wpisz ich nazwy w luki poniżej i dokończ zdanie.)
3. Ex. 1 p.45- zeszyt ćwiczeń (Wysłuchaj i ponumeruj) 44_sciezka_44.mp3
4. Check your answers./ Sprawdź swoje ćwiczenia: answers.docx
5. Play the game/ Zagraj w grę i poćwicz poznane wyrazy: https://elt.oup.com/student/newsparksfunzone/level2/maze/unit5?cc=pl&selLanguage=pl
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
23.04.20r.
Subject: I`ve got a ball./ Mam piłkę.
Cel: Poznajemy czasownik „have got”.
1. Odnotujcie:
have got= `ve got- mieć, posiadać coś
skateboard- deskorolka
2. Ex.1 p.54/ Zad.1 str.54 w podręczniku:
Odsłuchajcie scenki z Patem i Minnie, aby zrozumieć zastosowanie „have got”. Postarajcie się opowiedzieć te scenki:05_sciezka_5.mp3
3. Ex.2 p.54/ Zad.2 str.54 w podręczniku:
Wysłuchaj i powiedz, kto posiada te przedmioty- Minnie czy Pat:
06_sciezka_6.mp3 |
4. Ex.1 p.55/ Zad.1 str.55 w podręczniku:
Dokończ te zdania na podstawie rysunków- w zeszycie.
5. Ex.2 p.55/ Zad.2 str.55 w podręczniku:
Co mówi Pat? Dokończ to zdanie na podstawie rysunków- w zeszycie.
6. Dokończ zdanie. Napisz, co ty masz w domu:
I`ve got a ……………… and a ……………….. .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
21.04.20r.
Subject: The toy shop/ Sklep z zabawkami
Cel: Prosimy sprzedawcę o określoną rzecz.
1. str. 52 w podręczniku: kliknij w link, aby wysłuchać historyjki:03_sciezka_3.mp3
2. Odnotowujemy ważniejsze zwroty:
Have you got a/an…?/ Czy masz, ma pan/pani…?
Over there. Tam.
shop- sklep
Come down. Zejdź.
Look. Spójrz.
3. Spróbuj opowiedzieć, o czym jest ta historyjka.
4. Na koniec wczuj się w rolę klienta w sklepie zabawkowym i zapytaj sprzedawcę o swoją ulubioną zabawkę. Dokończ pytanie. Odnotuj to pytanie w zeszycie: Have you got ……?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
16.04.20r.
Subject: Favourite things/ Ulubione rzeczy
Cel: Poznajemy nazwy rzeczy: guitar (czyt. gitar)- gitara, watch (łocz)- zegarek, camera (kamra)- aparat fotograficzny, computer game (kempjuter gejm)- gra komputerowa, football (futbol)- piłka do nogi, paints (pejnts)- farbki.
1. Narysuj te rzeczy pod tematem i podpisz je po angielsku.
2. Listen and point: ex.2 p.51/ Wysłuchaj, powtórz i wskaż palcem. Kliknij w link:02_sciezka_2.mp3
3. Listen and point: ex.1 p.50/ Wysłuchaj wierszyka i wskaż rzeczy, o których jest mowa. Kliknij w link:01_sciezka_1.mp3
4. Wykonaj samodzielnie ćw. 1 i 2 str. 42. Prześlij zdjęcie tej strony na mail z pomocą rodzica do piątku 17.04.20r. Każdy dostanie ocenę za zadanie domowe.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HAPPY EASTER FOR EVERYONE!
07.04.20r.
Subject: We are writing a test- unit 4./ Piszemy test z IV rozdziału.
1. Kliknij w link, aby pobrać test. sprawdzian_kl_ii_b.docx
2. Test wypełnij samodzielnie.
3. Poproś rodzica, aby jeszcze dzisiaj przesłał wykonany test, zdjęcie testu lub odpowiedzi na podpisanej kartce na podanego wyżej maila.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
02.04.20r.
Subject: Revision- unit 4/ Utrwalenie wiadomości z IV rozdziału
07.04.2020r. napiszemy krótki sprawdzian, który w formie linku prześlę na naszą stronę, tutaj, gdzie wysyłam wszystkie nasze lekcje. Tego samego dnia odsyłamy podpisaną kartkę z samymi odpowiedziami dziecka lub wydrukowany i wypełniony sprawdzian, może być zdjęcie na podanego powyżej maila.
Na sprawdzianie obowiązują: nazwy potraw, zdania typu „I like…”, „I don`t like…”, „Do you like…?”, odpowiedzi: Yes/No.
1. Dla poćwiczenia dzieci wykonują ćw. 1 i 2 str. 68- zeszyty ćwiczeń oraz grają w grę:
https://elt.oup.com/student/newsparksfunzone/?cc=pl&selLanguage=pl
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
31.03.20r.
Subject: Bob and Olly
1. Ex. 1 p. 47- zad.1 str.47- słuchamy historyjki i opowiadamy, co zrozumieliśmy. Proszę kliknąć w link.
2. Odnotowujemy kluczowe słowa i wyrażenia: hungry- głodny (czyt. hangri), seaweed- wodorosty (czyt. siłid),favourite- ulubione (czyt. fejwrit), See you later! – Do zobaczenia! (czyt. Sij ju lejter)
3. Ex. 2 p. 40/ ćw. 2 str. 40 w ćwiczeniach
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
26.03.2020r.
Hello!
Witajcie kochani!
Tematem dzisiejszych zajęć będzie:
Do odnotowania w zeszycie:
Subject: Do you like bacon?/ Czy lubisz bekon?
Cel: Zadawanie pytań typu: Do you like...? Czy lubisz...? Udzielanie odpowiedzi: Yes. Tak. No. Nie.
1. Przepiszcie i odpowiedzcie na pytania:
Do you like pasta? ........... .
Do you like bacon? ........... .
2. Ex. 1 page 44. Zad. 1 str. 44 (do wysłuchania i odegrania). Kliknij w poniższy link lub odsłuchaj z płyty CD:
3. Zadania do samodzielnego utrwalenia materiału (postępujemy według wzoru): ćw. 1 i 2 str. 37
W razie pytań lub wątpliwości możecie zrobić zdjęcie zadania i przesłać wraz z zapytaniem.
Have a nice day!
Pozdrawiam.