W razie pytań proszę o kontakt mailowy: annasroka@spromanowo.onmicrosoft.com


 

25.06.20r.

Subject: Podsumowanie kl. II- cz. 2

1. Rozdział III- At home- utrwalamy nazwy członków rodziny:

https://wordwall.net/pl/resource/915374/angielski/family-members

2. Rozdział II- Clothes- utrwalamy nazwy ubioru:

https://wordwall.net/pl/resource/348645/gold-sparks-unit-2-clothes

3. Rozdział I- School- utrwalamy nazwy mebli:                        

https://wordwall.net/pl/resource/1897810/angielski/furniture

HAPPY HOLIDAYS!Wyluzowany

-------------------------------------------------------------------------- 

23.06.20r.     

Subject: Podsumowanie kl. II- cz. I

W celu podsumowania kl. II  proponuję dzieciom mega ciekawe gry i zabawy on-line.

Aby lepiej się je wykonywało proponuję powiększyć obraz.

Gdy dziecko wykona całe zadanie, klikamy w prześlij odpowiedzi i uzyskujemy wynik oraz korektę zadania.

Do tych gier on-line zainteresowane dzieci mogą wracać nawet w wakacje.  

1. Rozdział VI- Playtime- utrwalamy nazwy czynności:

https://wordwall.net/pl/resource/2990364/i-can-quiz

https://wordwall.net/pl/resource/2054343/angielski/gold-sparks-unit-6

2. Rozdział V- Favourite things- utrwalamy nazwy ulubionych rzeczy:

https://wordwall.net/pl/resource/1887694/angielski/gold-sparks-2-favourite-things

https://wordwall.net/pl/resource/839577/angielski/unit-5-gold-sparks-2

3. Rozdział IV- Food- utrwalamy nazwy potraw:

https://wordwall.net/pl/resource/995550/angielski/food-gold-sparks-2-cz-1

https://wordwall.net/pl/resource/823597/angielski/food-gold-sparks-2

https://wordwall.net/pl/resource/1010042/angielski/gold-sparks-2-food-quiz

C.d.n.

---------------------------------------------------------------------------------------------------- 

09.06.20r.

Subject: Bob and Olly

1. Ex. 1 p. 69/ Zad. 1 str. 69- dzieci słuchają historyjki i odnotowują kluczowe zwroty: 

26_sciezka_26.mp3


Where are you?
Gdzie jesteś?                I`m here! Tutaj jestem!              It`s a puppet. To jest kukiełka.           

 Get out of my shop! Wynoście się z mojego  sklepu!              Let`s go! Chodźmy!          Very good!  Bardzo dobrze!

2. Ex. 1 p. 58/ Ćw. 1 str. 58 w zeszytach ćwiczeń- dzieci łączą pytanie z odpowiednim bohaterem, a następnie na podstawie historyjki zakreślają właściwą odpowiedź.

3. Ex. 2 p. 58/ Ćw. 2 str. 58 w zeszytach ćwiczeń- kończymy wypowiedzi odpowiednim słówkiem z ramki. Korzystamy przy tym z nowo poznanego słownictw- pkt. 1 naszych zajęć.

4. Check/ Sprawdzamy:   

ex_12_p_58.docx

----------------------------------------------------------------------------------------------------- 


04.06.20r.

Subject: I can`t play football./ Ne umiem grać w piłkę nożną.

Cel: Utrwalenie zdań typu: I can…/ I can`t…

1. Ex. 1 p. 65/ Zad. 1 str. 65 podręcznik- czytamy i podajemy imię dziecka, o którym jest mowa.

2. Ex. 2 p. 54/ Ćw. 2 str. 54 zeszyt ćwiczeń- piszemy zdania typu: I can… , gdy zobaczymy znaczek V lub zdania typu: I can`t… , gdy zobaczymy znaczek X.

3. Check/ Sprawdzamy poprawność ćwiczenia: 

ex_2_p_54.docx

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

02.06.20r.

Subject: Can you swim?

Cel: Zadajemy pytania i odpowiadamy na nie.

1. Ex. 1 p. 66/ Zad.1 str. 66- podręcznik. Posłuchajcie Pata i Minnie jak odgadują, jakim są robotem. Zwróćcie uwagę na to, w jaki sposób zadają pytania i jak na nie odpowiadają. Spróbujcie zadawać pytania o inne roboty:  

22_sciezka_22.mp3


2. Ex. 1 p. 55/Ćw. 1 str. 55- zeszyt ćwiczeń- odpowiadamy na pytania zgodnie z prawdą. Kolumna  Me- dotyczy was, a kolumna My friend- waszego kolegi/ waszej koleżanki. Proponuję wpisywać całe odpowiedzi,  np.: Yes, I can.   lub    No, I can`t.

------------------------------------------------------------------------------

Zachęcam do przesyłania zdjęć kwiatka dla mamy. 

28.05.20r. 

Subject: Let`s play!/ Pobawmy się! 

Cel: Zdania z czasownikiem can`t 

1. Ex. 1 p. 62/ Zad. 1 str. 62- posłuchajcie i odnotujcie nowe zwroty: Can you…? Czy umiesz…? 

Yes, I can. Tak, umiem.          No, I can`t. Nie, nie umiem.             I can`t…. Nie umiem…..

17_sciezka_17.mp3

2. Postarajcie się opowiedzieć poszczególne scenki. 

3. Dokańczamy zdanie: I can`t………… - Nie umiem…………. . np.: I can`t ride a horse. Nie umiem jeździć konno. 

4. Chętne dzieci mogą narysować wybraną scenkę.    

-------------------------------------------------------------------------- 

26.05.20r.

Subject: Mother`s Day/ Dzień Mamy

1. Listen to the song/ Wysłuchaj piosenki o mamie:

Słownictwo:                      

I love my mommy. Kocham moją mamę.

Here`s a kiss and a hug for you. Buziak i przytulenie dla ciebie. 

Thank you mommy for all you do. Dziękuję ci mamo za wszystko, co robisz.

Happy Mother`s Day. Szczęśliwego Dnia Mamy.

I love you. Kocham cię.

 https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng

2. Make a flower for your mother./ Wykonaj kwiatka dla mamy:

 https://www.youtube.com/watch?v=na4XF5zVn6w

lub z opisem słownym: https://www.youtube.com/watch?v=OXVpEl6p3eU

------------------------------------------------------------------------------- 

21.05.20r.      

Subject: I can play the violin./ Potrafię grać na skrzypcach.

Cel: Wprowadzenie czasownika „can”

1. Let`s repeat/ Powtórzmy nazwy czynności: https://elt.oup.com/student/newsparksfunzone/level2/pictdict/unit6?cc=pl&selLanguage=pl

2. Odnotowujemy w zeszycie:

I can…- Ja umiem…

Dokańczamy zdanie i chwalimy się, co potrafimy: np. I can dance. Umiem tańczyć.

I can……………………………………………… .

3. Ex. 1 p 52/ Ćw. 1 str. 52 w zeszycie ćwiczeń- łączymy obrazki, a następnie uzupełniamy nazwę czynności.

4. Ex. 1 p. 53/ Ćw. 1 str. 53 w zeszycie ćwiczeń- Czytamy zdania i dopasowujemy je do odpowiedniego obrazka.

------------------------------------------------------------------------------------------------------ 

19.05.20r.       

Subject: Playtime/  Przerwa na zabawę

Cel: Poznajemy nazwy zabaw i gier.

1. Note!/ Zanotujmy: use a computer- korzystać z komputera,            play the violin- grać na skrzypcach,

play football-grać w piłkę nożną,             ride a horse- jeździć konno,             ski- jeździć na nartach,

dance- tańczyć,                draw- rysować,         jump- skakać,          swim- pływać.

Ćwiczymy wymowę: https://elt.oup.com/student/newsparksfunzone/level2/pictdict/unit6?cc=pl&selLanguage=pl

2.Ex. 1 p. 60- Listen and point/Zad. 1 str. 60- podręcznik, wysłuchaj i wskaż palcem, a następnie posłuchaj wierszyka i wskaż paluszkiem zabawy, których nazwy usłyszysz w wierszyku: 

14_sciezka_14.mp3

3. Ex. 1, 2 p. 51/ Ćw. 1 i 2 str. 51- zeszyt ćwiczeń.

4. Check your answers: 

exercises.docx

5. Na koniec możecie porównać swój sprawdzian z kartą odpowiedzi: 

karta_odpowiedzi_do_testu_kl_iib.docx

 --------------------------------------------------------------------------------------------

14.05.20r.

Subject: We are writing a test- unit 5./ Piszemy test z V rozdziału.

1. Pobieramy test z linku obok: 

test__kl_iib.docx

2. Test wypełniacie samodzielnie przez max. 45 minut. Można go wydrukować i wypełnić lub napisać same odpowiedzi do zadań na czystej, podpisanej kartce.

3. Na koniec poproście rodzica, aby jeszcze w dniu dzisiejszym  przesłał wasz test lub odpowiedzi na mail: 

annasroka@spromanowo.onmicrosoft.com

Powodzenia na teście! Good luck!

------------------------------------------------------------------------------------------------ 

12.05.20r.      

Subject: Revision- unit 5 / Utrwalamy wiadomości z V rozdziału.

1. Utrwalamy kolory: ex. 1 p. 69/ ćw. 1 str. 69- zeszyt ćwiczeń.

2. Utrwalamy nazwy rzeczy:

ex. 1 p. 50/ ćw. 1 str. 50- zeszyt ćwiczeń

ex. 2 p. 69/ ćw. 2 str. 69- zeszyt ćwiczeń

3. Check your answers/ Sprawdź poprawność wykonanych ćwiczeń: 

exercises_cwiczenia.docx

----------------------------------------------------------------------------------------------------- 

07.05.20r.      

Subject: Bob and Olly

Cel: Słuchamy historyjki i rysujemy scenki.

Moi drodzy. To już przedostatnia historyjka z Bobem i Ollym.

1. Note/ Odnotujcie zwroty, które posłużą wam do zrozumienia i opowiedzenia historyjki: Let`s play…- Pobawmy się,       

hide and seek- w chowanego,          Coming!- Idę!,               Well done!- Dobra robota!

Quick! Szybko!           I`ve got an idea! Mam pomysł        Ouch! Ała!

2. Ex. 1 p. 59- Listen! Wysłuchaj historyjki i postaraj się ją opowiedzieć: 

13_sciezka_13.mp3

3. Ex. 2 p. 49/ Ćw. 2 str. 49- zeszyt ćwiczeń.

4. Check: check.docx

5.  Narysuj scenkę, która najbardziej się tobie spodobała.

----------------------------------------------------------------------------------------------

05.05.20r.       

Subject: Sing the song

Cel: Poznajemy piosenkę o kolorach.

W dniu 14.05.20r. napiszemy test z V rozdziału. Test obejmuje zagadnienia: nazwy rzeczy; kolory; zdania z „have got”, np.: I have got a … ; pytania z czasownikiem „have got”, np.: Have you got a …?; odpowiedzi: Yes./No.; odpowiedzi na pytania: What`s your favourite colour?/ What`s  your favourite toy?

Podręcznik str. 57

1. Zanotuj i postaw przy wyrazach kropkę w odpowiednim kolorze: red (czerwony), blue (niebieski),

purple (fioletowy), green (zielony), yellow (żółty).

2. Ćwiczymy nazwy kolorów. Kliknij w link, aby zagrać w grę: https://elt.oup.com/student/newsparksfunzone/level1/maze/unit2?cc=pl&selLanguage=pl

3. Listen and sing the song/ Wysłuchaj i zaśpiewaj piosenkę: https://elt.oup.com/student/newsparksfunzone/level2/songs/unit5/song?cc=pl&selLanguage=pl

4. Postaraj się opowiedzieć, o czym jest piosenka.

5. Zapisujemy pytania i odpowiadamy na nie:

What`s your favourite colour? Jaki jest twój ulubiony kolor? My favourite colour is… .

What`s your favourite toy? Jaka jest twoja ulubiona zabawka? My favourite toy is… .

---------------------------------------------------------------------------------- 

30.04.20r.

Subject: Have you got a bike? Czy ty masz rower?

Cel: Zadawanie pytań typu : Have you got..? Czy ty masz…?

Ćwiczymy zadawanie pytań:

1. Ex.1 p.56- Listen, point and repeat./ Zad.1 str.56 w podręczniku- wysłuchaj, powtórz i wskaż paluszkiem: 

08_sciezka_8.mp3

2. Ex.2 p.56- Listen to Minnie and Pat./ Wysłuchaj Minnie i Pata: 

09_sciezka_9.mp3

3. PROPOZYCJA: Wykonaj karty do gry z zad.1 i zagraj jak Minnie i Pat.

4. Translate! Przepisz i przetłumacz zdania:

Have you got a computer?.........................................

Have you got a football?..........................................

Have you got paints?...............................................

Czy ty masz zegarek?............................................

Czy ty masz rower?...............................................

Czy ty masz aparat fotograficzny?.......................................

5. Check your answers./ Sprawdź: answers_questions.docx

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

28.04.20r.

Subject: I`ve got a ball. Ćwiczenia.

Cel: Ćwiczymy zdania typu: I`ve got… ./Ja mam… .

1. Ex.1 p.44- zeszyt ćwiczeń (Napisz zdania z rozsypanki i wpisz numer zdania do właściwego obrazka.)

2. Ex.2 p.44- zeszyt ćwiczeń (Zaznacz i narysuj 3 rzeczy, a następnie wpisz ich nazwy w luki poniżej i dokończ zdanie.)

3. Ex. 1 p.45- zeszyt ćwiczeń (Wysłuchaj i ponumeruj) 44_sciezka_44.mp3

4. Check your answers./ Sprawdź swoje ćwiczenia:  answers.docx     

5. Play the game/ Zagraj w grę i poćwicz poznane wyrazy: https://elt.oup.com/student/newsparksfunzone/level2/maze/unit5?cc=pl&selLanguage=pl

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

23.04.20r.

Subject: I`ve got a ball./ Mam piłkę.

Cel: Poznajemy czasownik „have got”.

1. Odnotujcie:

 have got= `ve got- mieć, posiadać coś

skateboard- deskorolka   

2. Ex.1 p.54/ Zad.1 str.54 w podręczniku:

Odsłuchajcie scenki z Patem i Minnie, aby zrozumieć zastosowanie „have got”. Postarajcie się opowiedzieć te scenki:05_sciezka_5.mp3

3. Ex.2 p.54/ Zad.2 str.54 w podręczniku:

Wysłuchaj i powiedz, kto posiada te przedmioty- Minnie czy Pat:

06_sciezka_6.mp3

4. Ex.1 p.55/ Zad.1 str.55 w podręczniku:   

Dokończ te zdania na podstawie rysunków- w zeszycie.

5. Ex.2 p.55/ Zad.2 str.55 w podręczniku:   

 Co mówi Pat? Dokończ to zdanie na podstawie rysunków- w zeszycie.

6. Dokończ zdanie. Napisz, co ty masz w domu:

 I`ve got a ………………  and a ……………….. .


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 

21.04.20r.        

Subject: The toy shop/ Sklep z zabawkami

Cel: Prosimy sprzedawcę o określoną rzecz.

1. str. 52 w podręczniku: kliknij w link, aby wysłuchać historyjki:03_sciezka_3.mp3

2. Odnotowujemy ważniejsze zwroty:

Have you got a/an…?/ Czy masz, ma pan/pani…?

Over there.  Tam.

shop- sklep

Come down. Zejdź.

Look. Spójrz.

3. Spróbuj opowiedzieć, o czym jest ta historyjka.

4. Na koniec wczuj się w rolę klienta w sklepie zabawkowym i zapytaj sprzedawcę o swoją ulubioną zabawkę. Dokończ pytanie.  Odnotuj to pytanie w zeszycie: Have you got ……?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

16.04.20r.        

Subject: Favourite things/ Ulubione rzeczy

Cel: Poznajemy nazwy rzeczy: guitar (czyt. gitar)- gitara, watch (łocz)- zegarek, camera (kamra)- aparat fotograficzny, computer game (kempjuter gejm)- gra komputerowa, football (futbol)- piłka do nogi, paints (pejnts)- farbki.

1. Narysuj te rzeczy pod tematem  i podpisz je po angielsku.

2. Listen and point: ex.2 p.51/ Wysłuchaj, powtórz i wskaż palcem. Kliknij w link:02_sciezka_2.mp3

3. Listen and point: ex.1 p.50/ Wysłuchaj wierszyka i wskaż rzeczy, o których jest mowa. Kliknij w link:01_sciezka_1.mp3

4. Wykonaj samodzielnie ćw. 1 i 2 str. 42. Prześlij zdjęcie tej strony na mail z pomocą rodzica do piątku 17.04.20r. Każdy dostanie ocenę za zadanie domowe.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HAPPY EASTER FOR EVERYONE!Śmiech

07.04.20r.

Subject: We are writing a test- unit 4./ Piszemy test z IV rozdziału.

1. Kliknij w link, aby pobrać test. sprawdzian_kl_ii_b.docx

2. Test wypełnij samodzielnie.

3. Poproś rodzica, aby jeszcze dzisiaj przesłał wykonany test, zdjęcie testu lub odpowiedzi na podpisanej kartce na podanego wyżej maila.


 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

02.04.20r.   

Subject: Revision- unit 4/ Utrwalenie wiadomości z IV rozdziału

07.04.2020r. napiszemy krótki sprawdzian, który w formie linku prześlę na naszą stronę, tutaj, gdzie wysyłam wszystkie nasze lekcje. Tego samego dnia odsyłamy podpisaną kartkę z samymi odpowiedziami dziecka lub wydrukowany i wypełniony sprawdzian, może być zdjęcie na podanego powyżej maila.

Na sprawdzianie obowiązują: nazwy potraw, zdania typu „I like…”, „I don`t like…”, „Do you like…?”, odpowiedzi: Yes/No.

1. Dla poćwiczenia dzieci wykonują ćw. 1 i 2 str. 68- zeszyty ćwiczeń oraz grają w grę: 

https://elt.oup.com/student/newsparksfunzone/?cc=pl&selLanguage=pl

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

31.03.20r.

 

Subject: Bob and Olly

1. Ex. 1 p. 47- zad.1 str.47- słuchamy historyjki i opowiadamy, co zrozumieliśmy. Proszę kliknąć w link. 

55_sciezka_55.mp3

2. Odnotowujemy kluczowe słowa i wyrażenia: hungry- głodny (czyt. hangri), seaweed- wodorosty (czyt. siłid),favourite- ulubione (czyt. fejwrit), See you later! – Do zobaczenia! (czyt. Sij  ju lejter)

3. Ex. 2 p. 40/ ćw. 2 str. 40 w ćwiczeniach

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

26.03.2020r.

Hello!

Witajcie kochani!

Tematem dzisiejszych zajęć będzie:

Do odnotowania w zeszycie:

Subject: Do you like bacon?/ Czy lubisz bekon?

Cel: Zadawanie pytań typu: Do you like...? Czy lubisz...? Udzielanie odpowiedzi: Yes. Tak. No. Nie.

1. Przepiszcie i odpowiedzcie na pytania:

Do you like pasta? ........... .

Do you like bacon? ........... .

2. Ex. 1 page 44. Zad. 1 str. 44 (do wysłuchania i odegrania). Kliknij w poniższy link lub odsłuchaj z płyty CD:

52_sciezka_52.mp3

3. Zadania do samodzielnego utrwalenia materiału (postępujemy według wzoru): ćw. 1 i 2 str. 37

 W razie pytań lub wątpliwości możecie zrobić zdjęcie zadania i przesłać wraz z zapytaniem.

Have a nice day!

Pozdrawiam.