Tutaj powinien być opis

"Lapbookowe wieści".

Uczniowie naszej szkoły w roku szkolnym 2019/2020 wzięli udział w innowacji pedagogicznej z wychowania fizycznego pt. „Lapbook- moja sportowa encyklopedia”. Ze względów na okoliczności i panującą pandemię termin i prezentacja szkolnych lapbooków została przesuniętą.

Lapbook – z wychowania fizycznego  oznacza „książkę na kolanach”. To rodzaj interaktywnej książki, teczki, w której uczeń gromadzi informacje na określony temat. Jego praca zawiera teksty, rysunki, wykresy, mapy myśli, bazy słówek, terminy, zdjęcia – ograniczeniem jest tylko wyobraźnia twórcy. Lapbook jest wyrazem indywidualnego podejścia do zagadnienia,        a zarazem świadectwem czytelniczych poszukiwań i dokonań ucznia. Lapbook jest wyrazem indywidualnego podejścia do zagadnienia, a zarazem świadectwem czytelniczych poszukiwań i dokonań ucznia.

 Dla uczniów naszej szkoły była to nowa forma pracy. Jej celem jest prezentowanie i utrwalanie określonego materiału, ale także sprawdzenie wiadomości i umiejętności oraz kontrolowanie efektywności nauczania. Dzięki pracy nad lapbookiem uczniowie wykazali się kreatywnością, poszukiwaniem informacji, rozwijali różne umiejętności, takie jak pisanie, czytanie, logiczne myślenie, kreatywność, umiejętność selekcjonowania i porządkowania informacji.

            Wśród sportowych lapbooków wyróżnione zostały prace:

„Drużyna Lecha Poznań” - Zofia Grochowska

„Pływanie”- Aleksandra Wylegała

„Żużel- moja pasja”- Bartosz Pawlak

„Jazda konna”- Noemi Buchholz

„ Niezbędnik kibica”- Magdalena Sobotka

„ Encyklopedia sportu”- Joanna Kubiś

„MKS STEICO NOTEĆ CZARNKÓW”- Filip Starosta

„Piłka siatkowa”- Adrian Ewald

„Mistrzostwa Europy w piłce nożnej 2019”- Antoni Rążewski

Bardzo serdecznie gratuluję wszystkim uczniom kreatywności, zaangażowania i pomysłu.

Małgorzata Feciuch